[KEESOKKAN HARINYA]
Yerin Pov
"Yang pertama kau kena jauhkan diri dari Taehyung."
"Kalau aku jauh dari dia memang itu bukan namanya pikat.. kau gila ke apa.."
"Kau nak ke takkkk.. kalau tak nak sudah.."
Aku mengeloh. Aku dengar sahaja apa yang dikatakan oleh Sowon.
"Okey, kalau kau jauhkan diri kau dengan dia. Nanti dia akan datang dekat kau."
Aku mengerutkan dahi. Aku tidak berapa faham dengan apa yang di katakan oleh Sowon.
"Maksud kau apa?"
"Maksud aku... kau jauh dari dia cari orang lain untuk buat dia jeles. Nanti kalau dia jeles dia akan datang pada kau luahkan perasaan dia pada kau. Okey sekarang kau faham."
"Oh~~ now aku faham. ok lepas tu?"
"Lepas tu kau tunggu lah, kalau plan yang pertama tak menjadi kita cari yang lain kalau plan nie menjadi. kau buat dia sampai datang dekat kau. setahu aku Namja sombong nie didalam dia mudah cemburu."
Aku mengangguk kepala aku bersetuju dengan mereka.
"okey kalau macam tu masa rehat nanti aku jumpa dengan Jimin."
Jimin sebagai mangsa aku. Umji yang berdiri di sebelah akutidak memberi riaksi apa-apa kerana kedua-dua belah telinganya di sumbat dengan earphone jadi dia tidak dengar apa yang kita orang bincangkan.
'Mian Umji-ah~'
Aku berkata dalam hati. aku rasa serbasalah pada Umji. Takpelah demi Mr. Sombong aku..hahahahaha.. Taehyung-shi Game sudah bermula.
Kring!! Kring!!
"Weyh kita orang masuk kelas dulu ye.. Annyeong!"
Sowon dan member yang lain sudah balik ke kelas masing-masing kecuali si Umji. terlinganya masih di sumbat oleh Earphone.. Aku menolak bahunya barulah dia mencabutkan sebelah Earphonenya.
"Bwo?"
"Tak masuk kelas ke?, lonceng dah berbunyi. diorang pun dah pergi."
"What!! diorang tinggalkan aku..oh my.. aku pergi dulu Yerin rehat nanti jumpa."
"Eh aku.. rehat nanti aku pergi perpustakaan."
"Oh, okay lah aku rehat dengan yang lain lah. bye!"
"Sorry Umji."
Selepas Umji balik ke kelasnya. Aku mengeluarkan buku teks Sejarah. Aku terdengar jeritan yeoja di luar kawasan kelas aku.. aku memandang ke luar kelas dan...
"Jimin?"
Jimin masuk ke dalam kelas aku. aku buat tidak tahu aku memandang buku teks aku dan aku membeleknya satu persatu. Aku rasa yang Jimin masuk ke kelas sebab nak jumpa Taehyung tapi sangkan aku tidak tepat. aku dapat rasa yang dia menganhampiri meja aku. Aku buat-buat tidak tahu. dia duduk berhadapan dengan aku. matanya memandang aku dengan senyumannya. aku dapat dengar pelajar perempuan yang suka dengan Jimin berbisik-bisik.
YOU ARE READING
©️ 𝑀𝓇.𝒮𝑜𝓂𝒷𝑜𝓃𝑔 𝒫𝓊𝒿𝒶𝒶𝓃 𝐻𝒶𝓉𝒾 × 𝒯𝒶𝑒𝑅𝒾𝓃 ×
RomansaHidup Yerin penuh dengan imaginasi. Yerin seringkali berimaginasi dengan Mr. Sombong nya. Taehyung. Taehyung ialah seorang namja yang agak sombong. Taehyung ialah Mr. Sombong yang menjadi pujaan hati Yerin. Ramai yang tidak suka dengan Taehyung ker...