Brick yumruğunu sıkıp kardeşine ters ters bakarken Butch sertçe yutkunmuştu. "'Sen o'sun' mu? Ne demek istedin Buttercup?" Blossom'un sorusuyla erkekler korku dolu gözlerle Buttercup'a bakmaya başladı.
"Geçen gün beni markete gönderdiğinizde karşılaştığım çocuğa benziyor" diyen Buttercup'la Brick ve Boomer şaşırırken Butch derin bir nefes verdi. Blossom'ın "ımm, elbise konusunda bizi affettin mi, Buttercup?" diye sormasıyla Buttercup "affettim ama asla o şeyleri giymem. 5 dakikaya hazırlanıp geliyorum" diyerek içeri girdi.
Bubbles "yaşasın, ölmedik!" diyerek kardeşinin boynuna atladı. Blossom kardeşinin kollarının üzerine ellerini koyup "almayı düşündüğümüz elbiseler yüzünden öleceğiz, o yüzden fazla sevinme Bubbles" diye söylendi.
O sırada hiçbir şeyden haberi olmayan Buttercup dolabından kıyafet seçiyordu. Kendisine bol olan siyah üzerinde beyazla 'Champion' yazan bir tişört ve siyah kot pantolon alarak hızlıca giyindi.
Telefonunu yanına alacağı siyah sırt çantasına koyarak odasından çıkıp dış kapıya gitti. Dışarı çıktığında Rowdyruff Boys etrafta görünmüyordu ama kızlar korkuyla Buttercup'a bakıyordu. "Hey, hâlâ neyden korkuyorsunuz?"
"Uhmm, konser için sana aldırmak istediğimiz elbiseler yüzünden korkuyor olabiliriz," diyerek yalvarırcasına baktı kardeşinin gözlerine Bubbles. 'Kabul et, o elbiseleri almamıza izin ver' diyordu âdeta gözleriyle.
Buttercup iç çekerek "Tamam, istediğiniz şeyleri alacağız ama sadece konserde giyerim!" diye cevap verdi. Buttercup ne kadar sert olsa da kız kardeşlerine asla kıyamıyor, onları üzmek istemiyordu. Bunu içinde yaşamaya çalışarak, onların istediğini yapacaktı.
Alışveriş merkezine giriş yaptıklarında Bubbles ve Blossom indirim yazısını görür görmez uçmuşlardı. Buttercup göz devirerek peşlerinden yürüdü. Kızlar önlerine gelen elbiseyi kaldırıp üzerlerine tutarlarken yeşil gözlü kardeşleri kendisine kıyafet bakmayı unutmuş olmalarına içten içe seviniyordu.
Buttercup Blossom'a seslenip dikkatini çekene kadar adını sayıklamaya başladı. Blossom 2 dakikalık seslenmenin sonunda kardeşine bakmayı başarmıştı. "Ben kabinlerin oradaki koltuklara oturacağım. Siz de oraya gelirsiniz" diyerek kardeşinin cevabını beklemeden arkasını dönüp ilerledi Buttercup.
★★★
Marketten çıkarak eve gitmekte olan Rowdyruff Boys yine gergin görünüyordu. Boomer bir kez daha bu gerginlikten rahatsız olup ağzını araladı ama bu sefer soracak bir şey bulamayınca açtığı ağzını tekrar kapatarak yere bakmaya başladı. Brick bu durumu fark ettikten hemen sonra kardeşini bu eziyetten kurtarmak için telefonunu çıkarıp "galeriye gir" diyerek Butch'a uzattı.
Butch nedenini sormadan telefonu alıp galeriye girdi. Ardından kafasını kaldırıp "ee?" diyerek Brick'in bir şey demesini bekledi. "Whatsapp'tan gelen fotoğraflara bak, bro. Belki birini telefonuna almak istersin" diyerek göz kırptı. Butch anlamadığını belli etmek istercesine kaşlarını çatarak gözlerini telefona çevirdi ve anında görmesi gereken fotoğraf ilgisini çekmişti.
"Oha, ne zaman çekildi bu?" diye bağırmasıyla Boomer merakla oraya dönüp "ne o? Bana da göster!" diyerek Butch'ın koluna yapıştı. Fotoğrafı gören Boomer "vay be, çeken kişinin magazinci olmaması iyi olmuş" diye söylendi.
Brick hafif sırıtıp "Buttercup'ın kız kardeşi Blossom çekti fotoğrafı. Onu fotoğrafı çekerken yakalayınca telefon numarasını alıp fotoğrafı attırdım kendime" dedikten sonra Blossom'un kekeleyerek konuşan tatlı hali geldi aklına. O sahne aklından çıkmazken eve vardıklarını fark etmedi bile.
Butch fotoğrafı kendi telefonuna atıp Brick'e telefonunu uzattı. Telefonu alıp cebine koyan Brick bu pembe gözlü kızın aklından çıkmamasına lanetler yağdırıyordu. O sırada Butch fotoğrafın Buttercup'ın olduğu kısmını alarak ana sayfa duvar kağıdı yapmıştı.
Eve girdiklerinde Brick anahtarı oturma odasında bulunan masaya bırakıp mutfağa ilerledi. Öğlen olmuştu ve yemek yemeleri gerekiyordu. "Brick, bugün dışarıdan bir şeyler mi söylesek?" Butch'ın sorusuyla sinirleri tepesine çıkmıştı bile. O kadar mutfak alışverişi yapmış olmalarını göz ardı edip dışardan yemek söylemelerini mi önermişti o?
"Ne dedin?" bu soru köprüden sonraki son çıkıştı. Butch aynı şeyi söylerse ya da geçerli bir bahane sunmazsa ölürdü. Butch sesindeki imayı anlayınca sertçe yutkunup nedenini geçerli bulmasını diledi. "Buttercup ile fotoğrafım var diye" duraksayıp kardeşinin 'ne olmuş yani?' dercesine çatılan kaşlarına korkuyla baktı. "Mutlu olduğum için."
Boomer araya girerek "iyi, güzel de sizin shipiniz için bir sürü hayran sayfası var ve hepsi de photoshop yaparak sizi yanyana getirmiş zaten" demesiyle Butch "gerçekten mi?" diyerek telefonuna sarıldı. "Aşk bu çocuğa hiç yaramadı" diye söylendi Brick.
★★★
Blossom'a haber verdiğine pişman olan Buttercup içinden lanetler yağdırıyordu. Blossom o konuşur konuşmaz neler olduğunu fark etmiş ve kız kardeşine mükemmel elbiseler seçmeye başlamıştı. Yani, Buttercup için iğrenç olan elbiseler.
"Hadi dene şunu," diyerek eline bir kıyafet tutuşturdu Bubbles. Kardeşine mükemmel bir elbise bulduğunu düşünüyordu ama Buttercup bu elbiseden de diğerleri gibi nefret etmişti.
Kabinde üzerine elbiseyi giyen Buttercup aynayla bir süre bakışıp kafasını arkasındaki duvara geçirdi. Elbise gerçekten kısaydı, en azından onun için. "Bubbles, bunu giydiğimi kimse görsün istemiyorum. Acaba elbise almaktan vaz mı geçsek?" bu soruyla bu sefer kötü tarafı ortaya çıkan kişiler Blossom ve Bubbles'dı.
Kabinin önünde bekleyen Bubbles "eğer şimdi o elbiseyle bu kabindan çıkmazsan, birileri senin ondan hoşlandığını öğrenecek" derken elbise seçmekte olan Blossom kafasını yana çevirip kardeşinin tehditini devam ettirdi. "3'e kadar sayıyorum, dışarı çıkmazsan onu arayacağım."
Buttercup duydukları ile kabinin kapısını açıp dışarı çıktı. Bubbles ve Blossom'un gözlerinden kalp çıkarken Buttercup tepkilerini izliyordu. "Mükemmel olmuş, kesinlikle alıyoruz!" Bubbles'ın bağırması ile Buttercup kulaklarını kapattı. "Kulaklarımın ırzına geçtin, kızım" diye söylenen Buttercup'a göz devirip "şunu da denesene" diyerek başka bir elbiseyi uzattı Blossom...
%Devam Edecek%
790 kelime yazıldı...
Umarım beğenmişsinizdir ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ppg × Rrb / Kahramanların Şarkısı
FanfictionPowerpuff Girls... bir zamanların kahramanı... Şimdiki zamanın şarkı grubu... Rowdyruff Boys... bir zamanların süperkötüsü... Şimdiki zamanın şarkı grubu... Ya Powerpuff Girls'ün tekrar kahraman olması gerekirse? Peki, Rowdyruff Boys bu sefer iyili...