16

628 69 83
                                    

"Yok, bir şey. Elimdeki bıçak düştü sadece" diyerek Buttercup görmese bile gülümsedi, Bubbles. "Ödüm koptu, Bubbles. Dikkatli olsana" diye homurdandı yatağa tekrar uzanırken, Buttercup.

"Tamam, tamam. Otele vardınız mı? Neler oldu anlatsana!" diye heyecanla konuştu, Bubbles. Bunları söylerken mutfak masasının yanındaki dört sandalyeden birine oturmuş patates soyuyordu.

"Bubbles, oda yeşille dolu! Mükemmel!" diye heyecanını gizleme gereği duymadan çığlık attı, Buttercup. Bubbles kardeşinin kulağını sağır eden sesinin içindeki heyecanı fark edince yüzünde bir tebessüm oluştu.

"Ama Butch ile aynı odada kalıyoruz" demesiyle Bubbles bir anda "ne!" diye çığlık atarak ayağa fırladı. "Tabi ki ayrı yataklarda, Bubbles." diyerek kardeşinin şokunu hafifletmeye çalıştı, Buttercup.

"Aynı odada kalacaksınız yani?" diye sorguladı, Bubbles. İnanmak zordu, inanmak kolay olsa bile böyle bir şeyi nasıl yaparlardı? Ayrı ayrı iki oda tutmaları gerekmez miydi?

Buttercup'ın geri döndüğünde onları mahvedeceği düşüncesini bir türlü aklından çıkaramıyordu.

"Evet ama tabi ki ayrı yataklarda. Yoksa Butch'ın beli iflas ederdi" dedi Buttercup, tekrardan açıklama yaparak. Bubbles "anladım. Şimdi kapatıyorum, sen eğlenmene bak" diyerek kardeşinden onay bekledi.

"Tamamdır. Ben sizi yine ararım, Bubbs" diyerek telefonu kapatıp yatağının yanında bulunan ahşap komidinin üzerine koydu. Yataktan kalkıp bavuluna ilerledi. Bavulu açtıktan sonra üzerini değiştirmek için kıyafet bakmaya başladı.

Bavuldan üzerinde avakado fotoğrafı olan ve Korece bir şeyler yazan beyaz tişörtünü ve tişörtüyle takım olan yeşil şortu aldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bavuldan üzerinde avakado fotoğrafı olan ve Korece bir şeyler yazan beyaz tişörtünü ve tişörtüyle takım olan yeşil şortu aldı. Ayağa kalkıp banyoya ilerledi.

Banyoya girdikten sonra üzerini hızlıca değiştirip uçağa binmek için evden çıkarken giydiği şeyleri kirli sepetine yolladı. Tekrar odaya döndüğünde Butch'ın üzerinde tişört yoktu ve elinde içinde kahve olduğunu tahmin ettiği bir kupa tutuyordu.

Buttercup tüm kanı yanaklarına hücum ederken hızlıca arkasını dönüp ellerini gözlerinin önüne koyduktan sonra oteli sarsacak şekilde bağırarak konuştu. "Bu odada bir kızla kalıyorsun! Davranışlarımın aksine bir kız olduğumu unutma, lütfen!"

Butch, Buttercup'ı bağırışı ile fark ederken gülümsemeden edemedi. Elindeki kahve dolu kupayı yatağın yanındaki komidine bırakıp Buttercup'a ilerledi. "Zaten arkanı dönmüşsün, ellerin neden hâlâ gözlerinde?" diye alayla sordu.

Buttercup ellerini yumruk yaparak indirirken kaşlarını çatıp "ölmemek için bu odayı, bu oteli ve hatta bu ülkeyi terk et" diye dişlerinin arasından tısladı. Butch yaptığı şeyin tehlikesini ve saçmalığını tam o anda fark edip üzerine bir tişört bile almayı akıl edemeden dışarı çıkarak nereye gittiğini umursamadan koşmaya başladı.

Ppg × Rrb / Kahramanların ŞarkısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin