11

761 56 70
                                    

Buttercup yukarı çıktığında Blossom kitap okumak için profesörün yanına otururken Bubbles yapacak bir şeyler arıyordu. Aklına uzun zamandır şarkı çıkarmadıkları gelince eline kağıt kalem alıp mutfaktaki masaya oturdu.

Tam bir şeyler karalamaya başlayacakken ayağa kalkıp masada bıraktığı kağıda bakarak buzdolabına ilerledi. Bu yaptığı saçmalık kafasını açık olan dolap kapağına vurmasını sağladı. "Şu dolapların kapaklarını kapatın diye kaç defa diyeceğim, kafam yarıldı!" diye söylenip buzdolabını açtı.

Eline karışık meyve suyunu alıp az önce kafasını vurduğunda kapattığı dolabı açarak içinden bir bardak çıkardı. Bardağa meyve suyunu doldurduktan sonra meyve suyunu buzdolabına koyup iki dolabın da kapağını kapattı.

Masaya tekrar oturup meyve suyundan bir yudum aldı. İlhamı bir şekilde getirmesi gerekiyordu ama biliyordu ki kendisini zorlarsa bir daha kendi adını bile kağıda yazmak istemezdi. Bu yüzden sessizce fısıldadı. "Yapmak zorunda değilim, yapmak istiyorum."

Aklında kelimeler bir savaş içerisine girmişti. Hepsi 'beni seç', 'bu cümleyi kur' diye emirler yağdırıyordu. Başı ağrımaya başlayan Bubbles tekrardan meyve suyundan bir yudum aldı.

Kalemini eline alarak kelimeleri ve cümleleri tek tek elemeye başladı. Böylece en iyi cümleyi ve en mantıklı kelimeleri seçebilecekti.

-Sevgine ihtiyacım var
I need your love

Zamanına ihtiyacım var
I need your time

Her şey yanlış olduğunda
When everything's wrong

Doğru yapıyorsun
You make it right

Kafam çok iyi
I feel so high

Canlanıyorum
I come alive

Bu gece seninle özgür olmam lazım
I need to be free with you tonight

Sevgine ihtiyacım var
I need your love-(ilk 23 saniye -,-)

Bubbles buradan sonrasını yaza-dursun biz telefonuna Brick'ten mesaj gelen Blossom'a gidelim. Ya da profesöre Buttercup'ın aşk olayını anlatırken telefonuna mesaj gelen mi demeli?

-Brick (Rrb)-

=Selam!

-Selam?

=Buluşalım mı diyecektim, gerçi yorgunum diye ağlıyordun ama TwT

-Buluşmayalım Ò~Ó, hem neden buluşacakmışız ki? Skandal çıksın diye mi? ¿~¿

=Gerçekten mi? Düşündüğün şey skandal mı? "Arkadaşız" dersek kapanır konu, arkadaşız zaten?

-Dalga mı geçiyorsun? Dişi sinekle aynı odada bulunsanız o sineği öldürüp derisini yüzecek hayranlarınız var!

=Birazcık haklı olabilirsin ama birazcık. Evde sıkıldım, buluşalım dedim sadece. Kapsamlı düşünmemiştim Û-Û

-Senin şu düşünemeyen beynine rağmen iyi ayakta duruyor grubunuz =_=

"Kiminle mesajlaşıyorsun, Blossom?" arkadan gelen Bubbles'ın sesiyle yerinden sıçradı kızıl saçlı kız. "Ödümü koparttın, Bubbles. 'Brick' yazdığına göre sence kiminle konuşuyorum?" bu soruyla göz devirdi mavi gözlü kardeşi. "Ne bileyim ben, telefonunun ekranına bakmadım ki."

Ppg × Rrb / Kahramanların ŞarkısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin