10

887 52 60
                                    

"Ne diyorsun, Buttercup?" diyen Blair ile gözlerini sevdiği kıza dikti Butch. 'Olabilir' demesini o kadar çok istiyordu ki, eğer bu isteği gerçek olursa insanların tepkilerini dikkate almadan dudaklarına kapanabilirdi yeşil gözlerine bakmaya doyamadığı kızın.

Buttercup "bilmem." diye söylendi. Bu konunun kapanmasını her şeyden çok istiyordu şuan. "Yani alıcı gözüyle bakmak istemiyorum. Arkadaşım..." bir duraksama yaşadı. İç sesi 'sevdiğin çocuk hakkında nasıl arkadaşım dersin?' diye haykırsa da zorlukla yutkunup devam etti. "Arkadaşıma yan gözle bakmak istemiyorum."

Blair şefkatle gülümseyip "anlıyorum, Buttercup. Sıradaki soruya geçelim o zaman," diyerek gözlerini elindeki tablete çevirdi. Ardından küçük bir kahkaha ile "bir seyircimiz, 'hayır cevabı kabul değildir,' diyerek 'Butch, Buttercup ile çıkmayı ister miymiş?' diye sormuş. Bu konudan çıkmak imkansız gibi görünüyor, kusura bakma Buttercup" yeşil gözleri gizli bir sevinçle parıldarken samimi bir şekilde gülümseyip "sorun değil" dedi kısaca.

Butch cesaretini toplayıp "Buttercup gibi birisiyle çıkmayı isterdim açıkçası. Tatlı bir kişiliği var ama bunu sert davranarak gizliyor." diyerek gülümsedi. Buttercup kızarırken gözlerini aşağı çevirip elleriyle oynayarak dikkatini dağıtmaya çalıştı...

★I'm sorry but... talkshow izleyen birisi değilim, yani benden bu kadar.★

Program çıkışında Buttercup çok tuhaf hissediyordu. Kendisinden hoşlanmayacağını düşündüğü kişi onun gibi biriyle çıkmayı istediğini söylemişti. Soruların sonrasında program bitene kadar şarkılardan ve Kırık Kalp dizisinin sahnelerinden bahsedilmişti.

Buttercup programa gelmeden önceki yorgunluğu tekrar gelince Blossom'ın kolunu tutup ondan güç almaya çalıştı. "Yorgunluktan ölüyorum, Bloss." diye söylendi kendisini yere düşmeye hazırlarken. "Buttercup, ben de çok enerjiye sahip sayılmam." diyerek kardeşinin yanında o da yere yattı. Buttercup ceketini çıkarıp Blossom'a uzattığında fazla beklemeden ceketi alıp bacaklarını kapattı, Blossom.

Onların aksine enerji patlaması yaşayan Bubbles yanlarına hoplaya zıplaya gelirken bir şarkı mırıldanıyordu.

Kardeşlerinin ölü gibi yere yattıklarını görünce "kızlar, ne yapıyorsunuz?" diye sordu. Sorusu baştan sona merak ve endişe doluydu. "Ölüyorum, Bubbles" diyerek elleriyle yüzünü kapattı Blossom. "Hem burada böyle yattığım için utancımdan hem de yorgunluktan." diye ekledi. Kızıl kardeşinin hemen ardından yeşil gözlü kardeşi "ayağa kalkacak gücü bırak, bana elbise giydirseniz ağzımı açmam" diye söylendi.

Setten çıkan Rowdyruff boys aralarında şakalaşırken dikkatleri yerde yatan iki kıza kaydı. Dikkatlerini çekmek konusunda sınır tanımayan iki kardeşe ağızları açık baktı Brick ve Butch. Boomer ise gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı. Başaramayacağını anlayıp kahkaha atınca Buttercup'ın söyledikleri ile yanında uzanan Blossom dahil, herkes gülmeye başladı. "Bir öğretmen atasözü der ki; komik bir şey varsa, söyle biz de gülelim."

Butch, Buttercup'a yaklaşıp "neden yerde yatıyorsunuz?" diye sorarken gülmemeye çalıştı. "Yorgunum, kolumu bile kıpırdatamıyorum" diyerek kanıtlamak istercesine kolunu 3 cm kadar kaldırıp geri indirdi Buttercup. Butch onun bu tatlı halini görünce içinden bu kızı kucağına alıp sarılarak göğsünde uyutmak geçse de "eve gidip uyursan daha iyi olmaz mı?" diye sormakla yetindi.

"İstemiyorum!" diye bağırmakta olan siyah saçlı kıza etraftakiler tarafından ters ters bakmaya başlanmıştı. Gözlerden rahatsız olmayı ilk çıkış yaptıkları zamandan itibaren bıraktıkları için umursamazlarken paparaziler kameralarıyla yaklaşıyorlardı.

Ppg × Rrb / Kahramanların ŞarkısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin