17

693 63 54
                                    

İzlediği film sonunda bitince esneyerek gözlerini televizyondan çekti. Butch çoktan uyumuştu, yani o öyle düşünüyordu. Genç adamın onun uyumasını beklediğinden habersiz gecenin üçüne kadar farklı farklı flimler izlemişti, Buttercup.

Kurulduğu L koltuktan kalkıp gözlerini silerek yatağına ilerledi. Üzerinde zaten rahat kıyafetler olduğu için kendisini direk yatağa fırlatıp gözlerini kapattı. Uyku onu kolları altına alırken birisinin üzerini örttüğünü hissetmişti ama gözlerini açacak güce sahip değildi.

<~★~★~★~>

Gözlerini zorlukla açarken gözlerinin önüne onun yüzünü inceleyen Butch çıktı. Anlık bir refleksle kendisini geriye doğru atıp sonrasında umursamadan arkasını dönerek uyumaya devam etmeye çalıştı.

Rüyanın içinde uyanmış olmalıydı, hâlâ rüya görüyordu kesin.

Butch'ın onu uyurken izlemesi, Nasreddin hocanın göle maya tutturması kadar imkansız bir şeydi ona göre.

"Mmhmm" diye mırıldanarak uyumaya devam eden genç kıza tebessüm ederek baktı, genç adam. Yeni uyandığı ya da uyuduğu zamanlarda normal hallerinin iki katı kadar tatlı olduğunu ona söylemek istese de, ölmeye çok da istekli değildi.

Ayağa kalkarak odada bulunan ev telefonunu alıp onlara söylenen rakamı tuşladı. "Alo? Yemek servisi mi?"

"Evet, efendim. Nasıl yardımcı olabilirim?"

"736 numaralı odaya kahvaltı hazırlayıp getirin. Teşekkürler" diyerek telefonu kapattı. Kendi yatağına oturup, yatakta kıpırdayarak tekrar uyumaya çalışan sevdiği kızı izledi.

Buttercup'ın bunu yaparken çok şirin olduğunu düşünürken, istemsizce alt dudağına ısırarak işkence ediyordu, Butch.

Gözlerini kırparak açtıktan sonra pencereyle biraz bakıştı, Buttercup. Kafasını yana çevirip gözlerini bir saniye bile ondan ayırmayan hatta göz kırpmayı unutan Butch'la göz göze geldi.

Yanakları pembeleşirken aklına dün geldi. Butch'ın üzerinde tişört olduğunu görmesi ile derin bir nefes alıp vererek yatakta doğruldu. Yumruk yaptığı elleriyle gözlerini ovuştururken "günaydın" diye gizli bir sır verir gibi sessizce konuştu.

"Sana da" diyerek kocaman gülümsedi, Butch. "Odaya kahvaltı söyledim. Aşağı inmemize gerek yok. Fanlarla falan uğraşmayalım şimdi" diyerek açıklamada bulundu, Butch.

"Ne değişti o zaman? Tek değişen evimde olmam yerine Hawaii'de bir otelde bulunmam mı?" diye kaşları çatılırken saf bir merakla sordu, Buttercup. "Sahile inip sörf yapmak istiyorum. Kahvaltıdan sonra gider miyiz?"

"Olur" dedi, Butch kısaca. Buttercup öl dese ölecekti sanki. Hipnotize olmuş gibi tanıdığı sert kızın yeni uyanınca ortaya çıkan tatlı hallerini izliyordu.

Buttercup ayağa kalkarak bavuluna ilerledi. Bir hafta için kıyafetlerini yerleştirmesine gerek olmadığını düşünmüştü. Bavulu aç-kapat yapmak onun için sorun değildi.

Bavulunun içinden yarım siyah bir tişört, tişörtün üzerine lacivertle koyu yeşil renklerine sahip kareli bir gömlek aldı. Altına da mavi kat şort alıp bavulu kapattıktan sonra banyoya ilerledi.

 Altına da mavi kat şort alıp bavulu kapattıktan sonra banyoya ilerledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Ppg × Rrb / Kahramanların ŞarkısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin