Multi: Gamze
Dikkat
Arkadaşlar aslında yeni bölümü atmamam lazımdı. Çünkü istediğim kadar oy ve yorum gelmemişti. Şu an sizden bir kaç isteğim var. Lütfen satır arasına yorumlarınızı yapın. Ve sizin de elinizden geldiği kadar kitabımın reklamını yapmanızı rica ediyorum.
Çünkü okuma sayısı oy sayısı ve yorum sayısı ne kadar fazla gelirse ben daha çok hevesleniyorum. Ve daha güzel başarılar elde ediyorum. Şimdi iyi okumalar❤
Ertesi gün
Sabah herkesi müdür konferans salonuna toplamıştı konuşmasını yapmak için kürsüye çıktı ve...
"Sürpriziniz olarak sizi 20 günlüğüne kamp alanına götürüyoruz..." diye söyledi. Herkes çok sevinmişti. Yerimizde duramıyorduk.
Sonradan müdür ekledi "Size bunun için 2 gün süre veriyorum. Size verdiğimiz izin kağıtlarını ailelerinize imzalatacaksınız." Dedi.
Burası yatılı olduğu için 2 gün süre vermişlerdi. Bende bu fırsatı değerlendirip ailemi görebilecektim...
Eylem ben Cansu ve Selin yatakhaneye geçmiş. Neler yapacağımızı düşünüyorduk. Onlar konuşuyordu ama ben ağzımı dahi açmamıştım çünkü çok sıkıcıydı.
Bence eğlence planlanamaz aniden gelişirse daha güzel olur. Sonradan aklıma bir fikir geldi. Belki de planlana biliyordur. Şeytani bir şekilde sırıttım. Hatta kahkaha attım.
Sonradan Selin "Ne oldu kızım sana? Eylem delirdi mi?" diye sordu ciddi bir şekilde.
Ben daha çok kahkaha attım Eylem ise "Aklına şeytanice bir fikir gelmiştir dökül bakalım" dedi.
Planımı onlara anlattım... sonrasında ise hepimiz yataklara geçtik. Daha doğrusu onlar yataklarına geçtiler. Bende uyku tutmayınca pijamalarımla bahçeye çıktım.
Sonuçta kimse göremezdi. Gizli yerime giderken Rüzgarı ve birisini gördüm. Biraz daha yaklaştım ve bu kişinin Burak olduğunu gördüm.
Ben geri geri giderken pat diye bir ses çıktı acaba kimdendi. TABİ Kİ DE BENDİM. Rüzgar etrafına bakındı bir şey göremedi tam ayağa kalktığım zaman
"AA KANKİŞTOM SEN NİYE BURDASIN?" dedi. Hay ben senin Burak kankiştona he mi! Rüzgar da bana arkasını döndüğün de heh diye diye bir ses çıktı dudaklarımdan.
Sonra hıncımı almak için "Burak sen bittin" diye bağırdım. Sonrasında ne mi oldu? Koşarak Burak'ın sırtına zıpladım ve beni tutamadı direk olarak yere çakıldık.
"Ay ne yapıyorsun kankiştom kemiklerimi kırdın! Ayrıca sen kilo mu aldın?" NE BİR DAKİKA BEN YANLIŞ ANLADIM DİMİ
"Burak ben yanlış anladım dimi? Sen bana en son ne dedin?" diye tısladığım zaman Burak rahatça "Kilo mu aldın diye sordum." Dedi
AH BURAK BUNLARI BANA SÖYLEYEMİCEKTİN! Hemen yerden kalktım ve "BURAK BİTTİN SEEEEN! ÖLDÜRÜCEM SENI, KAÇMA GEL BURAYA! BURAAAK!" diye bağırdım.
Ama o hala kaçmaya çalışıyordu. Rüzgar ne mi yapıyordu? Kahkaha atıyordu. En sonunda ona da sinirlenip onun üstüne atladım. Bu atlamayı düşünmüyordu ki yeri öptüm.
Ama onunda benden aşağı kalan bir yanı yoktu. Rüzgar yeri boyladığı için sevinsem mi yoksa ben yeri boyladığım için üzülsem mi bilemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Tatili
ChickLitKitap kapağı: @atarlipatates e aittir😄 3 yıl önce "Abla çok tatlı bir köpek değil mi?" Diye sordu küçük kardeşim Ceren, "Evet ablacım çok tatlı. Bak şuradaki parka gidelim mi hem seversin köpeğide?" dedim. Ceren biraz düşünüp kafasıyla onayladı. ...