🌻-bölüm 1-

206 53 53
                                    

Bu şarkıyı dinleyebilirsiniz...

Gamze'den



Sabah o muhteşem! Alarmımın sesiyle açtım gözlerimi. Aslında hemen kalkmazdım ama bu gün içim kıpır kıpırdı, niye olduğunu bilmiyordum. Yatakta biraz daha oyalanınca annem "kahvaltı hazır" diye seslendi.



Tabi ben bu numarayı yemezdim kahvaltı hazır demek, Gamze gel bana yardım et demekti.



Annem bir kaç kere daha seslenince odamın kapısına dayandı ve " kız ben sana ne dedim? çabuk aşağıya gel" diyip terliği fırlattı. Bende mecburen aşağıya indim.



Tabi tam tahmin ettiğim gibi daha tabakları koymamıştı. Bende mecburen yardım ettim.


🌸🌸🌸


Kahvaltı yaptıktan sonra babam "Gamze seninle bir şey konuşacağım" dedi. Aslında merak etmiştim ne diyecekti acaba??



Hemen babama "olur" dedim. Babam çook iyi biriydi onu çok seviyordum ve eminim ki güzel bir şey söyleyecekti.



"Kızım biliyorsun ki iş için annenle İstanbul'a gitmemiz lazım. Senin içinde bir yaz okulu bulduk ve senin oraya gitmeni istiyoruz" dedi.



İyide ben gitmek istemiyordum ki, fakat nasıl söyleyeceğim babama??



Bence git çok güzel olur.



Oldu canım tek başıma manyak gibi takılırım



Olsun yaa hem orada çok eğlenirsin.



Şükriye sen kendi işine baksana yaa!



Tabi siz şimdi Şükriye kim diyorsunuz. İç sesim, evet yanlış anlamadınız iç sesimle konuşuyorum ve ismi Şükriye. Bence herkes iç sesiyle konuşur. Annem ben Şükriye ile konuşurken bana terlik fırlattı.



"Anne ne yapıyorsun yaa" dedim. "Kızım yine daldın gittin kaç kere seslendim sana, şimdi bana bir cevap ver gitmek istiyor musun?"



"Şey aslında şey yapmasam olmaz mı?"


Babam "ne yapmasan olmaz mı?" Diye sordu. Aslında onları üzmek istemiyordum. Ama doğruları söylemem lazım oraya tek başıma gidemezdim.



"Ben tek başıma gitmek istemiyorum. Hem tek gidersem çok sıkılırım" dedim. Annem de böyle diyeceğini biliyordum bakışı attı ve hemen ardından "Eylem'de seninle geliyor" dedi.



İşte şimdi çok sevindim. Anneme koşarak sarıldım. Annem deli bu dercesine baktı ve sonrada güldü. Ben "teşekkür ederimm" diye bağırdım ve koşarak odama çıktım.



Annemin "deli kızım kahvaltını yapmadın daha" demesini duydum ve hemen "sonra yapacağım ben şimdi Eylemi arayacağım" dedim. Ve hemen Eylemi aradım.



Eylem'den




~fındıklı kekim~


Arıyor



Telefonumda bu yazıyı görünce hemen açtım. Annem bana Gamze'yle yaz okuluna gideceğimizi söylemişti galiba onu haber verecekti. Çok heyecanlıydım...



Gamze "kızım çokk güzel bir haberim var dedi." Bende "biliyorumm" diye atladım. Gamze şaşkınca "sen nerden biliyorsun?" diye sordu. Bende "sen yaz okulundan bahsetmiyor musun?" Diye sordum. Keşke sormaz olaydım "eveeeeet" diye bağırmaya başladı.

Yaz TatiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin