Herkes 4 kişilik gruplara ayrıldı. Ben Cansu Eylem ve Selin aynı evde kalacaktık. Bizim evimiz mor renkliydi. Ve etrafını çiçekler çok güzel süslüyorlardı.
Ayrıca kimsenin olmadığı bir taraftaydı. Bir tek karşımızda mavi bir ev vardı. Oraya ise Buraklar yerleşmişti...
🍷Hemen evin içine girdik. Burası o kadar güzeldi ki.. 4 yatak, 1 çalışma masası, 1 dolap ve saksıda ki çiçeklerle karşılıyordu bizi ilk önce. muhteşem görünüyordu. Evin her tarafı morlarla kaplıydı.
Eve biraz daha bakındığım zaman üst kata çıkan bir merdiven gördüm. Yukarıya çıktığım zaman güzel bir teras karşıladı beni. Buradan her yer görünüyordu.
Burada da saksıda ki çiçekler ve bir tane salıncak dikkatimi çekti. Burası da muhteşemdi. Muhtemelen burayı düzenleyen kişi çok zevkli biriydi.Gece buraya gelip yıldızları ihtişamıyla izleyip kitabımı okuyabilirdim. Bu beni rahatlatırdı...
Aşağıya indiğim zaman Eylem burada ki bazı kuralları anlattı bana. Mesela hafta içi kahvaltı saat 9'da öğle yemeyi 12'de akşam yemeği ise 7'de oluyormuş.
🍷Geç kalırsak büfeden yemek zorunda kalıyormuşuz. Birde bu hafta serbest takılacakmışız. Ama haftaya belki geziler, yarışmalar, eğlenceler olabilirmiş.
Eğlenceleri severim. Burası bana iyi gelecekti. Bir kaç kural daha varmış galiba mesela kavga etmemek gibi. Ama ben bu kurala uyacağımı sanmıyordum.
Cansu "hadi Gamze bir duş alda akşam yemeğine yetişelim bari" dedi. Bende onu onaylayıp direk duşa girdim. Burası da muhteşemdi. Bu evde morun her rengi vardı.Lavabo ve klozet mat mor. Duşa kabinin camları koyu mor. Fayanslar bembeyazdı. Küçük mor şampuanlar, sabunlar, sabunluklar hepsi çok güzeldi...
Duşumu aldıktan sonra üstüme beyaz ince askılı büstiyer, kot ceket, altıma siyah kareli bir etek giydim. Akşam yemeğine yetişmek için biraz koşturduk ama sonunda yemekhaneyi bulduk.
🍷Burası kafe gibiydi. Deniz manzaralı masmavi bir yer. Siyah tabureler. Ahşap masalar, mavi duvarlar ve üstündeki yazılar çok hoş duruyordu.
Selin'e hemen fotoğrafımı çektirmem lazımdı. Aramızda en güzel fotoğrafı o çekiyordu. Ayrıca instagram a post olarak atabilirdim.
"Kanka postluk fotoğraf çeker misin?"
"Tamam şöyle dur. Evet biraz daha basını çevir, gülümse. Oldu"
"sağol kanka"
Fotoğrafı çok güzel çekmişti. Hemen instagram a girdim ve postluk
olarak attım.
@gamze_ergüzel: öldüm göremedi gözleri belki de kördü...
1398 beğeni 2000 yorum
@eylem_yıldız: geceleri deliye mi döndü..
@burak_söğüt: oo afet
@gamze_ergüzel: ❤
@cansu_yılmaz: 🌺
@selin_köse: kim çekti acaba?
Kız çok güzel+120
Benimle çıkar mısın+92
Vaay tatile mi gittiniz?+320@rüzgar_soykan
@mert_parlar
@emir_ocak
Takip isteği gönderdi
🍷İnstagram a girdiğim zaman postuma baya beğeni ve yorum gelmiş ve rüzgar, mert, emir istek göndermişti bende onaylayıp telefonu cebime attım.
Yemeğimizi yerken Selin "Kızlar bu gün kumsalda herkes toplanıp gitar çalacaklarmış. İlk önce oraya gideriz sonra da planımızı uyarız.."
Herkes tamam, olur, aynen gibi mırıltılar çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Tatili
ChickLitKitap kapağı: @atarlipatates e aittir😄 3 yıl önce "Abla çok tatlı bir köpek değil mi?" Diye sordu küçük kardeşim Ceren, "Evet ablacım çok tatlı. Bak şuradaki parka gidelim mi hem seversin köpeğide?" dedim. Ceren biraz düşünüp kafasıyla onayladı. ...