🌻-bölüm 3-

105 42 17
                                    

Çocuk gittikten sonra Eylem'e sen bittin bakışı attım. Sonrasında ise Eylem koşmaya ben ise yakalamaya çalıştım. Tabii ki de yakaladım. Aslında Eylem durdu ve bende durunca yere çakıldık. "kızım ne yapıyorsun ya! Düştük senin yüzünden " dedim.


"ama çocuk çok yakışıklıydı dimii" demeye başladı. Off benim bundan çekeceğim vardı. "Eylem LAFI DOLANDIRMA" diye cırladım


"iyi be cırlama sende"


"hadi arabaya" dedim


Arabaya bindik tam eve geldik diyecektim ki Eylemden bir çığlık sesi koptu.


"Ne oldu niye çığlık atıyorsun?"


"kuaföre gitmedik yaa!" demeye başladı. Doğru ya kuaföre gidecektik her sene saçlarımızı kestirirdik ve ayda bir kez bakım yaptırmaya giderdik. Ama çığlık atmasına gerek yoktu.


"Tamam Tamam sakin ol gideriz" dedim şimdi hiç tartışacak halim kalmamıştı hepsi o çocuk yüzündendi "inşallah yatarken telefondan bir şeyler yaparsında hiç beklemediğin zaman telefonunu burnuna düşürür"


"inşallah" ney ben o bedduayı dışımdan mı söylemiştim öff neyse çaktırmayayım bari


"efendim" dedim


"o beddualar çocuğaydı dimi" dedi cevabını biliyordu zaten daha niye soruyordu ki?


"aferin zeki kız doğru bildik. Hadi kuaföre geldik in." Dedim kuaför yakın olduğu için 5 dakikada gelmiştik.



Bengü abla (kuaförümüz) işimizi şipşak halletmişti...


Zaten bizde sonrasında bizim eve geçtik ve film izlemeye koyulduk. Bir süre sonra neden olduğunu bilmediğim bir pişmanlık duygusunu yaşadım. Neden di ki acaba?.


"Eylem ben neden pişmanım"


"Efendim, NASIL YANİ"


"Ya ne biliyim işte çocuğa çarptım ya..."


"Hani o çarpmıştı?" diyip bana bön bön baktı. Tüh pot kırdım iyi mi?


"şey yanii ben çarpmış olabilirim"


"Doğruyu söyle, sen mi? çarptın o mu?"


"OFF ben çarptım oldu mu?"


"Çocuğa niye sataşıyorsun o zaman? " diyip sinsi bir bakış attı


"Ne bileyim canım istedi bende sataştım" dedi bence durumu düzeltmiştim sonuçta canım istedi yani dimi...


"Tamam Gamze tamam"


"İyi o zaman cips?"


"Gamze BİR SUS YAAA" ben ne dedim ki cips yiyorduk cip uzattım. Dur sorayım bakalım.


"Ben ne dedim şimdi ya cips yiyorduk cips uzattım?"


"Kızım sen yiyorsun ben film izliyorum sende izlesene hem, filmi aç diyen sensin izleyen benim. " Tabi sen izlersin hem romantik film açıp ağlıyor bende ona peçete uzatmaktan izleyemiyorum. Zaten normalde de izlemem o ne ya komedi izlesene...


"Sana peçete uzatmaktan izleyemiyorum ki!"


Ve ardından Eylem yine ağlamaya başladı bende ona peçete uzattım. Sonrasında ise "ya ben ne yapayım yaa" diyip cırladı.


Başım çok ağrıyordu yaz okuluna grip bir şekilde gitmek istemezdim. O yüzden hemen yatağa yattım...


❤🖤❤

Yaz TatiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin