Multi: şarkı en sevdiklerimden
Saat 4.30 olmuştu. Saat çok yavaş ilerliyordu. Çıldıracaktım resmen. Müdür ün bize ne sürpriz yapacağını çok merak ediyorduk.
Ve bildiğimiz kadarıyla bu sadece bize değil tüm okul için geçerli olacakmış. Acaba neydi?..
"Kızlar hadi hazırlanalım saat 4.30 biraz sonra konferans salonuna geçeriz" diyen Cansu'ya herkes onaylar bakışlar attı.
Ben
Eylem
Cansu
Selin
Bunları giyinmiştik. Giyinmemiz süslenmemiz 25 dakikamızı almıştı. Biraz daha bekledikten sonra müdür anons yaptı ve herkesi konferans salonuna çağırdı.Bizde o tarafa yol aldık. Şuan dehşet merak ediyordum. Ne sürprizi vardı?..
Konferans salonuna girdiğimizde müdür konuşuyordu "Evet çocuklar biliyorsunuz ki bizim okulumuz... Ve işte sıra geldi size sürprizi vermekte" herkes müdürü pür dikkat dinliyordu. Buna bizde dahildik.
"Sürpriziniz..." müdür sadece sürpriziniz diye bilmişti çünkü arkada oturanlardan büyük bir gürültü patlamıştı. Onlar kimdi ya
"Neler oluyor?" diye soran Selin'e dönüp bilmiyorum anlamında dudağımı büzdüm. Sonra da kızlarla oraya doğru yol aldık.
Kavga gitgide büyüyordu ve kimse kavgayı durdurmuyordu!
Ve kavga eden kişiler RÜZGARLARDI! Herkes onları izliyordu ama hiçbiri müdahalede bulunmuyordu.Sen müdahale et kolaysa!
Sen bir sus ya! Ne yapmam lazım?
Git aralarına dal!
Bende deli cesareti vardı tabi ve nasıl olduğunu bilmeden kendimi kavganın ortasında buldum. Ne yapacağımı bilmiyordum."Yaaa!" bu ses benden çıkmıştı çünkü birisi arkamdan gelip saçımı çekmişti. Arkamı döndüğümde bunun Yeliz ve arkadaşları olduğunu gördüm.
Sonrasında ne mi oldu? Bir işaretle Eylemlere haber verdim. Ve ben Yeliz'e, Eylem Kıvılcım'a, Cansu Yaren'e ve Selin de Ceren'e dalmaya başladı.
Ben kendimden bahsedecek olursam Yeliz'in benim saçlarımı çekmesiyle beraber onu doğduğuna pişman ettim diyebilirdim.
Yüzü hep tırnak izi olmuştu. Kaynaklı olan saçlarının yarısı elimdeydi. Karnına tekme atmıştım. Belki birazcık tokat atmışta olabilirdim. Yeliz yere düştüğü zaman bizimkilere bakınmak için gözümü Yeliz'in üzerinden aldım.
Ne olduysa tam da o zaman oldu. Yeliz ayağa kalktı ve bam kaşım patladı. Tam biraz daha onu hırpalayacakken müdür araya girdi ve
"AA YETER ARTIK BİR DURUN!!" dedi. Sonrasında bizi odasına çağırdı. Selin o esnada benim kulağıma fısıldayarak "Maşallah odasına bizim odadan daha çok gidiyoruz" dedi. Ve bende deli gibi kahkaha atmaya başlayınca herkes bana bakmaya başladı.
Aman baksalar ne yazar onları da döverim. Hem onlara ne belki deliyim belki manyağım. Hayır insan gülemez mi? Tamam belki biraz kahkaha at...
Kız bir dur pompalı tüfek gibi çat çat ağzına ne gelirse söylüyorsun bir sus!
Sende benim gibisin ama ŞÜKRİYECİM!
Senin iç sesin olduğu için olabilir mi
Bir sus yiaağ
Tamam beh
İç sesimle de kavga ediyorum. Kesin delirdim ben diye düşünürken müdürün odasına çoktan gelmiş müdürün konuşmuş ve bana soru sorduğunu daha yeni anlamıştım.Aslanda anlamamıştım Eylem kolumu cimciklediği zaman aklım başıma geldi.
"Ha noldu ya, kızım ne cimcikliyorsun?! Aa ne ara geldik biz buraya evet müdürüm ne oldu?" Herkes deli gibi bakmaya başladı bana.Sonradan da Cansu dan gelen kıkırdama sesiyle tam olarak kendime gelmiş bulundum. Yine kendimi rezil ettim iyi mi? TABİ Kİ KÖTÜ.
Müdür bana bakarak "Hadi Rüzgarlar çocukları dövdü. Kızım sen niye kendini ortaya atıyorsun?!"dedi sonradan Eylemden ses yükseldi."Hocam onda deli cesareti var desem mi yoksa ileri zekalı mı desem bilemedim." Dedi ona en öldürücü bakışımı attım.
"Tamam tamam sustum!" dedi demek ki korkmuştu aferin ona.
Müdür "Hadi kızım diyelim ki deli cesareti var sende ne diye sende kavga ediyorsun sen kavga senin neyine!. Şu haline bir bak!" dedi bende"Hocam birincisi ben kimse onları ayırmadığı için gittim. İkincisi kavgayı ben başlatmadım. Kendimi ortada bulduğum zaman Yeliz arkamdan saçımı çekti. Arkasında da arkadaşları vardı. Bende bir hareketimle bizimkileri çağırdım (yazardan: kızım ne bu cool hareketler? ) " sonradan da onlar kavga ederken bende Yeliz'i hallettim. Ayrıca kavga senin neyine demeyin hocam bakın nasılda çirkin kaynaklı saçları elim de -diyip kaynaklı saçları elimde salladım.- Ha birde şey var bakın yüzüne nasılda çizdim.
Ben bunları derken herkes ağzı açık bir şekilde bana bakıyordu!
En sonunda müdür ağzını kapadı sonradan da "Aa yeter gidiyorum ben ne haltınız varsa yiyin" dedi ve gitti.
Sonra da Rüzgar "Kızım sen nesin lan mafya babası mısın? Hem de adamı bıktırdın ayrıca nasıl bu kadar hızlı konuşuyorsun?" dedi.
Bende "Aa adam falan olmuyor o senin baban" dedim sonrada kapıya döndüm ve el işaretimle hadi kızlar dedim. Gerçektende mafya gibiydim.
Ama kendimi çok cool hissediyordum. Ve bu beni çook eğlendiriyordu.
Ertesi gün
Sabah herkesi müdür konferans salonuna toplamıştı konuşmasını yapmak için kürsüye çıktı ve...Eveeet selamlar sürprizi yine öğrenemedik. Bir arkadaşımız heyecanlı olsun demişti alın size heyecaaan :):)
Bir sonraki bölümde öğreniriz artık. Bu arada hikayenin gidişatı güzel dimi?
Şimdi sorulara geçiyorum.
1 sizinde Gamze gibi arkadaşlarınız var mı?2 sizde de deli cesareti var mı
Ve üçüncü son olan sorum ise
3 en komik anınız nedir? Bunu lütfen yazar mısınız. En komik olanlardan seçin biraz uzun olursa güzel olur. Çünkü bunu bir sonra ki hikayede kullanacağım :):)Birde bir sorum daha var
En sevdiğiniz şarkılar bu da çok önemli
Sorularım bu kadardı:):)Bir sonraki bölümün gelmesine 100 yorum 25 oy ❤❤
Hadi kendinize iyi bakın canlarım❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Tatili
ChickLitKitap kapağı: @atarlipatates e aittir😄 3 yıl önce "Abla çok tatlı bir köpek değil mi?" Diye sordu küçük kardeşim Ceren, "Evet ablacım çok tatlı. Bak şuradaki parka gidelim mi hem seversin köpeğide?" dedim. Ceren biraz düşünüp kafasıyla onayladı. ...