Güzel yorumlarıyla beni sevdiren @ALONE_0233'e teşekkür ederim❤
Rüzgardan
Gamze kollarımın arasındaydı onu koştur koştur revire götürdüm...
Gamzeden
Gözlerimi açtığım zaman revirdeydim. Elim sargıya alınmıştı. Şimdi hatırlıyorum da elimi bıçakla kesmiştim.
Gözlerimi açtığım zaman Rüzgar yerinden fırlayarak yanıma geldi ve "Sakar bücür niye daha dikkatli değilsin" demişti kıkırdayarak.
"Dikkatimi dağıtmasaydın bunlar olmazdı canım!"
"BEN Mİ DİKKATİNİ DAĞITTIM!"
"BON MO DOKKOTONO DOĞOTTOM EVET SEN DAĞITTIN!"
"Ben ne yaptım ki ya!"
"Benim dikkatimi dağıttın. NEYSE BÜYÜKLÜK BENDE KALSIN BARİİ!" dedim çünkü konuşmaya hiç halim yoktu. Buradan yarım saat sonra çıktık. Ben hemen üstümü giyindim prova için müdürden izin almıştı saat 02.00 da olacaktı.
Ben üstüme bunları giyindim👇
Eylem bunu👇
Cansu bunu👇
Selin ise bunu giydi👇
Herkes birbirinden güzel olmuştu. Yine her zaman ki gibi hafif tonlarda makyaj yaptık. Ve konferans salonuna geldiğimizde bir tek bizim olduğumuzu fark ettik.
Bir dakika bir dakika konferans salonunun kapısı açıldı. Rüzgar en başta olmak üzere 3 erkek daha girdi ve hepsiyle tanıştık...
Çok güzel sohbet ediyorduk VAY BE RÜZGARIN BÖYLE ARKADAŞLARI MI VARDI? Benim en sevdiğim Burak'tı tam benim kafadandı anlayacağınız. Sonrasında ise hep beraber şarkı seçme işine koyulduk. Evet yanlış anlamadınız biz hala şarkı bulamadık ve hangi şarkıyı seçeceğimizi de.
Ama kurallar şu şekildeydi
'Grup halinde söylenecek ve
Türkçe şarkı olacaktı' hatırladığım kadarıyla
Erkeklerle çıkmaza girmiştik ve 2 şarkı arasında gidip geliyorduk...
En sonunda kararımızı vermiştik 'değmesin ellerimiz' şarkısını söyleyecektik.
Burak "Kanka bak benimde sesim güzel hee" dedi, bende
"gel o zaman söyliyelim"
"EE ŞEY ŞİMDİ Mİ?" dediği zaman herkes kahkaha atmaya başlamıştı buna bende dahildim.
"Evet şimdi ben başlıyorum sende devam ettircen!"
Cansu "son 2 3 4 " dediği zaman şarkıya başladım
"Ah ne zormuş bitsin demek hala severken senii"
Sonrasında beklemediğim bir hareketle Burak'la beraber değil de Rüzgar'la beraber devam ettirmiştik şarkıyı
"dudaklarını öpmemek bir yabancı gibi
Bilirsin ayrılık konusunda iyi değiliz ikimizde..." bu böyle şarkı bitene kadar sürmüştü sonrasında ise bizimkiler -maskaralık yapmadan duramazlar- şak şak şak diye alkışlamaya başladılar bence fazla abartıyorlardı...
Şarkıyı bulup kızlarla beraber prova yaptıktan sonra herkes yatakhanelere geçti. Saat gece 1'di herkes uyumuş bir tek ben ayaktaydım. Gizlice dışarıya çıktım ve güvenliği atlatıp yıldızların en belirgin olduğu yere oturdum. Yıldızları izlemeyi seviyordum . Hemen playlistimden güzel bir şarkı açip mırıldanmaya başladım.
Şarkıyı mırıldanırken bir yandan da düşünüyordum. Acaba ileride bu yıldızlar gibi bende parlayacak mıydım?
"Kanatlarım var ruhumda"
"Geldiğim gibi gidebilirim aşktan vazgeçebilirim zincir yok ki benim boynumda" ben mırıldanırken yağmur çiselemeye başladı bende ayağa kalktım ve
"La la la bende böyleyim La la la hep de böyleydim" diyip dönmeye başladım hayatta en sevdiğim şeyler arasında yer alıyordu. Hayatta en çok sevdiklerim ailem, arkadaşlarım, gün batımını seyretmek, müzik dinlenmek, şarkı söylemek, resim çizmek, yıldızları seyretmek ve en sevdiğim ise yağmur yağarken deli gibi dans edip şarkı söylemekti.
Yağmur yağdığını bile bile gökyüzüne bakıp "BEN NE ZAMAN PARLAYACAĞIM! BENİM YILDIZIM NEREDE? KİM BENIM KANATLARIM OLACAK?" demeye başladım deli gibi. Çok eğleniyordum.
Bir süre sonra yerime oturdum kahkahalar atıyordum çünkü çok eğlenmiştim. Bir kaç takırtı duyduktan sonra arkama bakındım kimse yoktu. Biraz daha oturduktan sonra iyice ıslanmıştım ve saat gece 3e geldiği için hemen yatakhaneye gittim. Bir kaç kere hapşırmıştım. Galiba hasta olacaktım.
Hemen üstümü kurulayıp yeni kıyafetler giyip yatağıma yattım ve yattığım gibide uyku beni kollarının arasına aldı...
Rüzgardan
Herkes uyuyordu bende pencereden dışarı bakmak için ayaklanmıştım. Saat gece 1'di. Dışarıya baktığımda bir kız görüyordum ama yüzü net değildi bende telefonumun kamerasını açıp yakınlaştırdım. Telefonum görüntüyü netledikten sonra bu kişinin Gamze olduğunu gördüm. Ne yapıyordu acaba bu deli kız?
Gizlice yanına gittiğim zaman çaktırmadan ne yaptığına baktım. Şarkısını açmış yıldızlara bakıyordu bazen de nakarat geldiği zaman mırıldanıyordu. Biraz daha yanına yaklaştım ve Nil Karaibrahimgil'in Kanatlarım var ruhumda şarkısını dinliyordu. Bende dinlemek istiyorum ama kulaklığım yanımda olmadı için dinleyemiyorum.
Gidip kulaklığını al o zaman
Bir daha kim gidecek Ramazan!
Sen tabi ki de hadi çabuk ol
Öff iyi alacağım ama Gamze giderse seni öldürürüm!
TA MAM
Şimdi siz Ramazan kim diye soracaksınız benim iç sesim. Acaba Gamzenin de iç sesi var mıydı. Ben bunları düşünürken hemen kulaklığımı aldım ve Gamzenin yanına gittim yani gizlice onu izledim. Sonrasında aynı şarkıyı açtım ve dinlemeye başladım.
Biraz zaman geçtikten sonra yağmur çiselemeye başladı. Bekledim, bekledim sonrasında Gamzenin kahkahalar atarak dönmeye başladığını ve şarkı söylemeye başladığını gördüm.
Bende aynı onun gibi yaptım ona eşlik ediyordum ama o beni görmüyordu. Birbirimize yakındık ama o beni göremiyordu...
Saat gece 3 olmuştu ve uykum çok gelmişti. Gamze tam ayaklanacakken ben hemen ayağa kalktım ve gitmek için ayaklandım fakat biraz ses çıktı
Gamze hemen arkasına bakındı ama beni göremedi bende sonra koşar adım hemen yatakhaneye gittim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Tatili
ChickLitKitap kapağı: @atarlipatates e aittir😄 3 yıl önce "Abla çok tatlı bir köpek değil mi?" Diye sordu küçük kardeşim Ceren, "Evet ablacım çok tatlı. Bak şuradaki parka gidelim mi hem seversin köpeğide?" dedim. Ceren biraz düşünüp kafasıyla onayladı. ...