«Επισης θα σκεφτω το να μην σας καρφωσω, αν μου δωσεις και το ημερολογιο μου» ειπα λιγο πιο δυνατα για να ακουστω επειδη ημουν πιο μπροστα του.
Νταξει τωρα η εγω θα πεθάνω η αυτοι. Αν και πιστευεω με 100% περισσοτερη πιθανότητα το πρωτο
Ωω shit νομιζω μιλησα λιγο με περισσοτερο θαρρος, σκεφτηκα μετα απο λιγο και ανοιξα το βημα μου για να απομακρυνθω απο αυτους οσο πιο γρηγορα γινοταν
(...)
Είναι ήδη Παρασκευή και επιτρέψτε μου να σας πω, τίποτα σε αυτό το μέρος δεν είναι φυσιολογικό. Θέλω να πω, βρισκομαι σε αυτό το σχολείο για δύο ημέρες μονο και ο θεός μου δεν με εχει λυπηθεί πραγματα ουτε μια σταλια
Μου λειπει τοσο το παλιο μου σπιτι, οι γονεις μου ο αδερφος μου η κολλητη μου το σκυλακι μου και το γλυκο αγορι που εχω εγκαταλείψει τελειως, δεν εχουμε μιλησει απο τοτε που ηρθα. Δεν το βλεπω να γινεται, δεν εχω αυτο το θαρρος ωστε να τον παρω τηλέφωνο.
Ωραια και τωρα τι να κανω? Παρασκευη βραδυ, τελείωσα το διαβασμα και με το παραπάνω τι θα κανω αληθεια όλο αυτον τον καιρο? Μονη, στο σπιτι χωρις φιλους?
Οχι ότι η Ελλη δεν με εχει αποδεχτει η οτι δεν εχει πλακα, αλλα δεν ειναι το ιδιο με εμενα ασε που δεν μου προτεινε καν να βγουμε και ξερετε, εγω δεν θα στειλω ποτε μήνυμα για να βγουμε
Αλλωστε τι να κανω εγω με την Ελλη εξω, του στυλλ που η Ελλη και καθε αλλος ηλιθιος εφηβος βγαίνει. Εγω ειμαι ενα απλο κλασσικο ανθρωπάκι.
Οπα το τηλέφωνο μου δονείται μολις το ανοιξα ειδα πως η Ελλη με καλεί. Ωω θεε μου αυτο και αν ειναι σύμπτωση. Τι να θελει αραγε?
Ω, σωστα αν δεν απαντησεις χαζη δεν θα μαθεις.
«Παρακαλω?» Ρωταω
«Τι παρακαλώ σε ποιον νομιζεις πως μιλας πες κανενα «τι θελεις μωρη η ωρα 8»
«Εμ ναι, αληθεια εγινε κατι?»
«Τιποτα, απλα ηθελα να σε ρωτησω που μενεις»
«Εμ... διπλα απο το καταστημα γυαλιων το...»
«Ω ναι καταλαβα, ετοιμάσου σε 10 έρχομαι να σε πάρω αντε γεια.»
BINABASA MO ANG
𝐍E𝓌 𝕃𝒾ƒ𝐞
Romance*4ο Βιβλίο* Ο Αρης : Ως γνωστό, το bad boy του σχολειου, μετριόφρων και φυσικά διαβολικα μυστήριος Η Μελίνα: Ενα ομορφο, γλυκο εφηβο κοριτσι. Καλη μαθήτρια που αναγκάζεται για οικονομικους λόγους να μετακομίσει στην γιαγια της σε μια νεα πολη-ζωη...