Μετακινουσα τα ποδια μου οσο πιο γρήγορα μπορούσα να αντέξω, και ποτέ βεβαια δεν τολμούσα να κοιτάξω πισω...
♂️ Pov Αρη ♂
Την παρακολούθησα να ξεφευγει μεσα στη νύχτα και αναρωτήθηκε αν είχα κάνει λάθος...
«Αρη!!» Ακουσα τον Μαρκο να με φωναζει
«Πού είναι;» Ρωταει ο Τζεικ
Ο Τζεικ έβγαλε τη μάσκα και παρατήρησα τη ανησυχητική εκφράση του
«Εδώ,Αρη.»
Ο Στεφανος μου έδωσε ένα μικρό barbiestiko χρυσό και ροζουλι floral ημερολόγιο. Το άνοιξα *η ιδιωτικότητα κανει ΜΠΑΜ!* μέχρι την πρώτη σελίδα και ένιωσα ένα άλλο χαμόγελο στα χείλη μου. Τελικά ... το κορίτσι! Το μυστήριο κοριτσι ονομάζετάι...
« Μελινα...Μελινα ονομαζεται παιδια...» ειπα
(...)
Pov ΜελιναΑν σκέφτηκα ότι η συνάντηση χθες το βράδυ με αυτους τους καταστροφικούς-ψυχοπαθής τυπαδες ήταν η πιο τρομακτική εμπειρία της ζωής μου, σύντομα θα αποδειχθώ λάθος....
«Το Λυκειο είναι για όσους έχουν θάρρος, νοημοσύνη και λαμπρό μέλλον.»
Ο διευθυντής μας ξεκίνησε πρωι χάραμα!
«Δεν ανεχόμαστε τετοιου ήδους κακής και ελεεινης συμπεριφοράς και θα ισχύσουν σοβαρές συνέπειες για όσους εμπλέκονται στο περιστατικό αυτο!» Συμπληρωσε
Μπραβο! Μπραβο Μελινα Ειμαι περήφανη για ολα οσα έζησες!
Με δουλεύετε???? Περασα ολο αυτο χθες και τωρα θα εχω αυτον το ΗΛΊΘΙΟ ΣΠΑΣΤΙΚΟ ΝΑ ΜΕ ΤΡΕΛΑΙΝΕΙ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ? Δεν φτανει που δεν εκλεισα ματι?
Αχχ θεεε μου! Γιατι τετοια ζωη? Εγω ειμαι καλο κοριτσι! Βοηθάω οσο μπορω, διαβαζω ειμαι ενα λαμπρο κοριτσι με ενα λαμπρο μελλον το οποιο αρχιζω να το βλεπω ολο και πιο θολα απο την μερα που ηρθα σε αυτην την καταραμενη πολη. Γιατι σε εμενα????
«Ενθαρρύνω τους μαθητές που εχουν οποιαδήποτε πληροφορίες να ειδοποιούν για αυτο το περιστατικο. Οι απερίσκεπτες τρόποι δεν είναι μέρος του λυκειου αυτου»
«Η ερώτησεις ξεκινουν αύριο το πρωί και οταν μαθουμε που θα μαθω τον ένοχο δεν θα είναι πλέον μέρος του λυκειου μας»
KAMU SEDANG MEMBACA
𝐍E𝓌 𝕃𝒾ƒ𝐞
Romansa*4ο Βιβλίο* Ο Αρης : Ως γνωστό, το bad boy του σχολειου, μετριόφρων και φυσικά διαβολικα μυστήριος Η Μελίνα: Ενα ομορφο, γλυκο εφηβο κοριτσι. Καλη μαθήτρια που αναγκάζεται για οικονομικους λόγους να μετακομίσει στην γιαγια της σε μια νεα πολη-ζωη...