(...)
[Μετα απο 1 βδομαδα]
Ειμαι τοσο περιφανει μετα απο τοσο καιρο επιτελους οι γονεις μου ηρθαν. Ειδα τον μικρο αδερφο μου και τον αγαπημενο μου σκυλακο τον Οκαρ!
Επομενος ενα απο τα πιο εκπληκτικα συναισθήματα ειναι να κοιμάσαι το Σάββατο το πρωί. Και ένα από τα χειρότερα είναι να ξυπνήσεις στις δέκα από έναν σκύλο που γλείφει το πρόσωπό σου.
«Όσκαρ! Κακό αγόρι! Κάτω!» Κατέβηκε από το κρεβάτι μου μόνο για να πάρει το λουρί του και να μου το δείξει δαγκωνοντας το κουνοντας το κεφαλι του περα δοθε
«Όχι, μη με κοιτάς έτσι ... Δεν πέφτω με αυτο το αξιολάτρευτο πρόσωπό σου. Όχι. Όχι. Όχι. Δεν θα πάω ... καλά θα σε πάω για μια βόλτα είσαι τρελός και υπερβολικά ορεξατος, τι να σε κανω που μου ελειψες»
Μεσα σε περιπου 15 λεπτά, ετοιμάστηκα, έκανα ένα μικρό πρωινό, άρπαξα το σακίδιο μου , το οποίο αποτελείται από ένα μπουκάλι νερό, το τηλέφωνό μου και το μυθιστόρημα που διαβαζω τελευταία και βγήκα έξω από το σπίτι με τον Oscar.
Κάναμε λίγο τζόκινγκ προς ένα κοντινό πάρκο και τρέξαμε σε ολόκληρο το μονοπάτι.
Περίπου 40 λεπτά αργότερα είχαμε ολοκληρώσει μια διαδρομή τριών χιλιομέτρων.
Ακουσα καποιας φωνες και ειδα μερικα παιδια με σκατε μπροστα μου και θυμηθηκα για το παρκο που μου ελεγε τις προάλλες η Ελλη
μερικά λεπτά αργότερα ήμασταν εκεί.
Και φαινόταν πολύ εκπληκτικό.
«Ωχ.»
Υπήρχαν skateboarders, πατινάζ, αναβάτες σκούτερ και άνθρωποι που έκαναν κόλπα με τα ποδηλατα τους παντου
Σίγουρα, ο Αργς στεκόταν στην κορυφή της υψηλότερης ράμπας σε ολόκληρο το πάρκο, οι φίλοι του ήταν στο κάτω μέρος να τον πανηγυρίζουν.
Ω, ωραια ο Οσκαρ σε ευχαριστω που με εφερες σε ενα περιβαλλον που ειναι γεμάτο με συμμαθητες μου.
Wow!
Γύρισε στον αέρα, ολόκληρο το σώμα του 360 ° και προσγειώθηκε γρήγορα στο εδαφος
κατι casuallly you know ;\
Ο Οσκαρ και εγώ πηγαμε λίγο πιο μακριά από το skate places προς μια λίμνη, η οποία είχε λίγες αφράτες άσπρες πάπιες που κολυμπουσαν μεσα
KAMU SEDANG MEMBACA
𝐍E𝓌 𝕃𝒾ƒ𝐞
Romansa*4ο Βιβλίο* Ο Αρης : Ως γνωστό, το bad boy του σχολειου, μετριόφρων και φυσικά διαβολικα μυστήριος Η Μελίνα: Ενα ομορφο, γλυκο εφηβο κοριτσι. Καλη μαθήτρια που αναγκάζεται για οικονομικους λόγους να μετακομίσει στην γιαγια της σε μια νεα πολη-ζωη...