Κεφαλαιο 29

104 7 3
                                    


«Καλα ενταξει. Ας σταθουμε επανω. Θα σου δειξω»

«Ωραια.»

«Λοιπον αρχικα, πρεπει να ερθουμε διπλα, περιπου τοσο» εκανε δυο βηματα.

Damn too close.

«Αν ο τυπας ξερει απο κοπελες θα κανει αυτο»

Τράβηξε την μέση μου κοντα στο σωμα του

«Ίσως βάλει το ενα του χερι στο μαγουλο σου τοσο ωστε να αγγιζει και τον λαιμό σου, καπως ετσι.»

«Ναι...»

«Εσυ θα πρεπει να κοιτας τα χείλη του.»

«Να κοιταξω τα δικα σου, τωρα?»

«Για εξασκηση, κανε το.»

«Πρεπει να δαγκώσεις τα δικα σου. Οχι σαν να εχεις αγχος και δεν βρισκεις να φας κατι και τρως τα χειλη σου.»

I feel οτι ηταν σποντα. Το κανω ολοι την ωρα.

«Αργα και σεξυ, χαμογελοντας λιγουλακι, κοιταξεμε στα ματια οπως παντα με κοιτας»

«Νιωθω αμηχανα»

«Ειναι απλα για εξασκηση οκ? Δεν ειναι κατι, ειναι ευκολο εαν με ακους.

Ευκολο να το λες εγω μπαινω σε πειρασμούς οχι εσυ.

That's it's si damn hard

«Βαλε τα χερια σου γυρω απο τον λαιμο μου.»

«Το εκανα και τωρα»

«Οχι σαν να θες να με σκοτώσεις. Αργα και απαλα, φυγε και ξανα βαλετα οπως σου ειπα»

«Πφφ, καλα»

«Ωραια ακριβως ετσι. Μην απομακρύνεσαι ασε με να σε φερω κοντα μου. Ετσι πρεπει.»

αναστέναξα.

«Μπορεις να πλησιάσεις το κεφαλι σου διπλα απο το δικο μου. Αργότερα μπορεις για να αυξήσεις την ένταση να ψυθίρισεις  στο αφτί του κατι»

«Σαν?»

«Δεν ξερω κατι, σαν «μυριζεις πολυ ωραια» η «ωραια μπλουζα τι κρυβει απο κατω» η δεν δεν ξερω...»

«Οντως τωρα?»

«Ναι. Μπορεις ακομη μετα απο αυτο που θα ψυθίρισεις να κανεις πως φευγεις.»

𝐍E𝓌   𝕃𝒾ƒ𝐞Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang