Ειναι περιεργο το οτι νιώθω μια αναστάτωση καθε φορα οταν ειμαι μαζι του. Οτι και αν κανει.
Πριν ολοκληρώσω την οποιαδήποτε άλλη σκέψη μου νύσταζα τόσο που κοιμήθηκα
(...)
Το επομενο πρωι...
Ακουσα γελοια. Η γιαγια μου? Μου αρεσει τοσο που μετα απο τοσα χρονια γελαει ακομη με τον παππού μου.
Μια τετοια σχέση θα ηθελα και εγω στην ζωη μου. Τα παντα καταστραφηκαν το πρώην μοναδικό αγορι που πιστευα πως αγαπιομασταν τρελα δεν δίνει δεκαρα για εμενα.
Σηκωθηκα σιγα σιγά απο το κρεβατι μου. Ανοιξα τις κουρτινες ωστε να φωτιστή το δωματιο μου έστρωσα το κρεβατι μου και πηγα να βουρτσισω τα δοντια μου για να φαω.
Το στομαχι μου τα εχει παίξει.
Ααααα!
Αντίκρισα τον εαυτο μου στο καθρέφτη και αφου επαλήθευσα πως δεν υπαρχει λόγος να Φοβαμαι και οτι αυτο το τρομακτικο πραγμα ειμαι εγω βουρτσισα τα δοντια μου.
Ενταξει δεν χωραει χρονος για οποιαδιποτε αλλη περιποίηση. Πρεπει να φαω. ΑΜΕΣΑ!
Κατεβηκα σέρνοντας τις παντοφλες unicorn μου. Μυριζει καταπληκτικά τι φτιαχνει η γιαγια μου?
Η μυρωδιά μου εδωσε δυνάμει να τρεξω μεχρι την κουζινα.
Οπα! Αυτο τι ειναι? Τα ματια μου ανοιξαν αμεσως μοκις αντίκρισα τους γυμνους κοιλιακούς του Αρη. Για μισό λεπτο...
«Αρη?» Εκπληκτη ειπα το ονομα του.
Τι κανει στο σπιτι μου? Μεσααα!?
«Οοο καλημερα, Μελινα» αναποδογύρισε την κρεπα με το τηγάνι στον αερα.
Οκ. Δατς ιτ γος σοοοοο ανεξεκταμπολ
Εριξε μια ματια σε εμενα και επεστρεψε το βλεμμα του στην κρεπα. Γελούσε.
«Γιατι γελας? Που ειναι το αστειο? Και γιατι εισαι στο σπιτι μου? ΜΕΣΑ?»
« Μελινακιιι, αυτο το παιδι ειναι τελειο. Επρεπε να μας το πεις οτι εχεις ετσι φιλο. Τα Εχει κανει πιο πεντανοστιμα και απο τα δικα σου.» Ειπε διχως να με κοιτάξει. Ηταν τοσο προσηλωμένη στην κρεπα. Εγκυφε και τα δακτυλα τις
KAMU SEDANG MEMBACA
𝐍E𝓌 𝕃𝒾ƒ𝐞
Romansa*4ο Βιβλίο* Ο Αρης : Ως γνωστό, το bad boy του σχολειου, μετριόφρων και φυσικά διαβολικα μυστήριος Η Μελίνα: Ενα ομορφο, γλυκο εφηβο κοριτσι. Καλη μαθήτρια που αναγκάζεται για οικονομικους λόγους να μετακομίσει στην γιαγια της σε μια νεα πολη-ζωη...