12.

87 2 0
                                    

SeungKwan és HanSol a fiatalabb ágyán feküdtek és egymás kezét fogva élvezték a csendet. A szobában a lélegzetvételeiken kívül semmi mást nem lehetett hallani.
Vernon gondolt egyet és felfeküdt az idősebbre, akinek erre egy meglepődött nyőgés szökött ki ajkai közül.
-Az ágyad nem elég kényelmes?- kérdezte az arcát takarva Kwan.
-Kényelmesnek kényelmes, de nem annyira, mint te. -válaszolta egy halk kuncogás kiséretében a félvér fiú.
BooBoo oldalra fordítva fejét kulcsolta kezeit Sol dereka köre, aki erre egy széles mosollyal az arcán lehelt csókot a nyakát fedő vékony bőrre.
-Most beszélgetni akarsz? Vagy azért hívtál ide, hogy kínozhass?- kérdezte Kwan, majd alsó ajkába harapva várta, hogy Vernon befejezze a nyaka csókokkal való bombázását.
Sol egyre lejjebb haladva arrébb húzta az idősebb pólójának nyakát és kulcscsontjához férkőzve megszívta a bőrt. Erre Seung nem tudta visszatartani elégedettségének hangját és egy halk nyögéssel adta a fiatalabb tudatára, hogy jó érzés számára. A fiú, akinek vezetékneve Chwe és nem Chew, erre felbátorodott és egyre erősebben kezdte el szívni a bőrfelületet. Amikor abbahagyta és felemelkedett, a szép piros folttal kezdett el szemezni, amivel megbélyegezte az alatta fekvő srácot.
-Remélem, hogy egy darabig nem akarsz majd olyan felsőt felvenni, amiből kilátszik a kulcscsontod.- suttogta Han Kwan fülébe, majd visszahelyezkedett eredeti pozíciójába.
-Van valami egyéb kívánságod?- kérdezte suttogva az idősebb.
- Szeretném, ha életem végéig te lennél a festő vásznam!- csúsztatta be ujjait az alatta fekvő felsője alá, majd annak oldalát kezdte el simogatni.
-Ki másé lennék, ha nem a tiéd?- kérdezte alsó ajkába harapva Seung.
-Nem tudom.. -mondta halkan a fiatalabb. -Mondjuk Minhyun Hyung-é. - tette hozzá az eddigieknél sokkal halkabban.
-Hát te nem vagy normális!- jelentette ki SeungKwan, majd önfeledten nevetni kezd.
Vernon újból felemelkedett és egy pillanat alatt hajolt Hyung-ja ajkaira. BooBoo nem tétovázott, azonnal visszacsókolt és a hátát átölelve húzta még közelebb magához Dongsaeng-ét.

Thanks /SEVENTEEN/Where stories live. Discover now