-Hogy vagy?- kérdezte DongHo leülve Dongsaenge ágyára.
-Jól. -fordult jobb oldalára Wonu, hogy Hyungjára tudjon nézni.
-Mit érzel? -tette fel a következő kérdését Ho.
-Fájdalmat. -csukta be szemeit, próbálva visszatartani kitörni vágyó könnyeit.
-Hogy vagy? -emelte meg óvatosan a fiatalabb fejét, majd helyezte combjára.
-Rosszul. A reménytelenség és a viszonzatlan szerelem kombinációja egyre jobban tesz tönkre. Ástak egy gödröt és minden nap egy szinttel lejjebb löknek. Mindig próbálok visszakapaszkodni az előző szintre, de valamelyikük rátapos az ujjaimra. Kétségbeesetten keresem a kiutat, de sehol sem lelem. -mondandója végére már megállíthatatlanul folytak könnyei eláztatva az alacsonyabb férfi nadrágját.
-Gondolkoztál már azon, hogy mi lenne, ha megpróbálnád valaki mással?- kérdezte DongHo miközben fejét a mögötte lévő falnak döntötte.
-Szerinted, ha összejönnék valakivel, akkor ki fogok szeretni belőle?- felelt kérdéssel a kérdésre Wonu.
-Ha nem próbálod meg, akkor nem fogjuk megtudni.
-Mégis kivel próbáljam meg?- tette fel a következő kérdését, már sokkal nyugottabban a fiatalabb.
-Mondjuk…. -kezdett bele a válaszába Ho, viszont egy szó után elharapta és elkezdett arra várni, hogy a lábait párnának használó rákérdezzen.
-Mondjuk?- nézett az idősebb szemeibe Woo, miközben az alsó ajkát harapdálta.
-Velem. -mondta ki a lehető legjalkabban ezt az aprócska, de mégis hatalmas jelentéssel bíró szót az alacsonyabb.
-Veled?- ült fel hirtelen a magasabb véletlenül lefejelve a felé hajoló Baekhot.
-Igen. Miért? Baj lenne, ha a párod idősebb lenne nálad?- kérdezte ijdeten.
-Nem. Csak megleptél. -mosolyodott el halványan Won.
-Benne vagy?- emelte fel szemöldök felvonva bal kisujját az énekes.
-Egy próbát megér!- akasztotta be kisujját az idősebbébe a rapper.---------------------------------------------------------
Nem hiszem, hogy olyan hű de sok ember olvassa ezt a történetet, ahogyan azt sem, hogy bárkit is érdekel a magyarázkodásom, de úgy érzem, hogy tartozok annyival, hogy elárulom miért nem volt ilyen hosszú ideig rész. Jó darabig szenvedtem ihlet hiányban, aztán egy nap hirtelen megszállt az ihlet és megírtam ezt a részt és emlékeztem, hogy ki is raktam, viszont az előbb megnéztem és szembesültem azzal, hogy nem raktam ki. Az ihlet hiány mellett pedig egy másik Story-val voltam elfoglalva, amit ha érdekel, akkor a történeteim között Go Out /JuHwall néven megtalálhatjátok. Végszóként pedig tudom, hogy nagyon lapos és semmilyen lett ez a rész, viszont mégis remélem, hogy van olyan, akinek tetszik.
YOU ARE READING
Thanks /SEVENTEEN/
Fanfiction[A Good To Me és HOME folytatása] Woozi és MinGyu kapcsolata instabil lábakon áll és senki sem tudja, hogy képesek lesznek e megoldani a gondjaikat és együtt maradnak e. WonWoo egyre szíve egyre jobban törik össze a viszonzatlan szerelem miatt. Ami...