Trzech chłopców udało się w piątek do domu Australijczyka. Hyunjin nie sądził, że w ich towarzystwie poczuje się naprawdę dobrze, mimo że ich prawie wcale nie znał a byli oni dla niego jedynie kolegami ze szkoły. Ostatecznie spotkanie w celu zrobienia prezentacji tuż po jej skończeniu zamieniło się w spotkanie towarzyskie.
— Ej, chcecie coś do jedzenia — Zapytał Felix, jako gospodarz czuł obowiązek aby dobrze przyjąć swoich gości, sam tez bardzo chciał mieć bliższy kontakt z kimś ze szkoły, a ten dzień to była idealna okazja.
— No pewnie, bez jedzenia tu nie zostaje — Odpowiedział Hyunjin. Zaraz mina Felixa zrobiła się lekko przykra i widać było, że uznał to za coś niemiłego.
Seungmin natomiast z pokerfacem mierzył dwójkę chłopców.
— No cooo, przecież żartowaaałeeem — Podrapał się po karku Hyunjin, poczuł się dość niekomfortowo gdy nastała totalna cisza a chłopcy spoglądali na niego z wyrzutem.
I chociaż ich bliższa znajomość trwała dopiero parę godzin to wiedzieli, że potrwa ona znacznie dłużej i ze dane im będzie spotkać się ze sobą jeszcze nie raz.
☆ - HYUNJIN & HAN - ★
jinnie
hejj
squirrel
no hej
coś się stało, że piszesz do mnie? :O
jiniie
meeh
może
squirrel
to tak czy nie? xd
jinnie
przyjmijmy, że tak
Jisung.. mam dość tego wszystkiego.. to mnie tak potwornie przytłacza
squirrel
co się stało? znów coś ci matka powiedziała?
jinnie
Nie TT nic nie mówiła.. po prostu.. czuje się całkiem sam.. masz jakieś plany na dziś?
squirrel
miałem plany, ale dla ciebie mogę je porzucić
spotkaj się ze mną
pójdziemy się napić Jinnie
jinnie
tłum mnie męczy dziś wyjątkowo
już w szkole ledwo wytrzymywałem
możemy się spotkać u mnie albo u ciebie?
squirrel
widziałem właśnie, że już w szkole byłeś dziwny ale nie pytałem cię o nic
mogę wbić do ciebie na chatę
jeszcze mi umrzesz w autobusie i co wtedy
jinnie
nie umrę :(( czekam..
squirrel
CZYTASZ
Out of Duty // ᵐᶤᶰˢᵘᶰᵍ ⁺ ˢᵉᵘᶰᵍʲᶤᶰ
FanfictionHyunjin swoimi dłońmi usiłował przetrzymać drobną sylwetkę Seugmina. Gdyby tylko jego ręce mogły uchronić go przed nienawiścią, którą młodszy na co dzień doświadczał. Dla chłopaka takiego jak Jisung, którego powierzchownie można uznać za niedojrzałe...