☆ – HYUNJIN & SEUNGMIN – ★
Kim Seungmin
Hej
Pytałeś mnie ostatnio czy chciałbym z tobą wyjść
Mam chwile przerwy od nauki więc mogę się spotkać
Hwang Hyunjin
Okej~ dziś, jutro?
Kim Seungmin
Dzisiaj, jutro muszę wkuwać na sprawdzian z koreańskiego, który jest po przerwie
Hwang Hyunjin
Już tak wcześnie się uczysz?
Nie no spoko w takim razie
Gdzie się widzimy?
Kim Seungmin
No wiesz, nie chce żeby moja średnia spadła
Możesz wybrać miejsce
Hwang Hyunjin
Mi to obojętne, jak tobie wygodniej
Możesz przyjść do mnie
Kim Seungmin
Podasz mi adres w takim razie?
Hwang Hyunjin
Jasne
[adres]
Kim Seungmin
Dziękuję, będę zaraz w takim razie
Hwang Hyunjin
Świetnie, to do zobaczenia~
Po pewnym czasie Seungmin zawitał w mieszkaniu Hyunjina. Usiedli w salonie i zaczęli rozmawiać. Hwang przyniósł im sok z lodem i poczęstował chłopaka. Był to wyjątkowo gorący dzień, więc gdy Hyunjin wracał z napojami i przekąskami zauważył jak Seungmin zdejmuje bluzę, a wraz z nią przypadkiem unosi kawałek koszulki która ukazała świeże czerwonofioletowe siniaki.
Zmartwiło go to mocno. Mimo to wiedział jaki ten jest. Zamknięty w sobie, wystraszony. Widział to wszystko gdy pili ze sobą. Ten pewnie nawet nie pamięta ile mu mówił, ale Hwang nie zapomniał.
Czy to twoi rodzice..? — Zastanawiał się chłopak kładąc naczynia wypełnione smakowitościami. Seungmin uśmiechnął się nawet nie zdając sobie sprawy co się działo w głowie zmartwionego Hyunjina. Ten jednak nie podejmował się poruszania tego dość ciężkiego tematu, w końcu byli dla siebie dopiero nowymi przyjaciółmi.
Kończyli zaległą nieskończoną pogawędkę na temat ostatnio przeczytanej przez Seungmina książki. Hyunjin co prawda mało skupiony na opowiadaniu przez chłopaka fabuły w związku z zaistniałą chwilę temu sytuacją bujał jedynie w obłokach. Co jakiś czas przytakiwał, a gdy usłyszał pytanie co o tym sądzi totalnie ogłupiał i zapytał — Czy mógłbyś powtórzyć?
Nie był skupiony całe ich spotkanie, a gdy Seungmin wyczerpał totalnie temat książek to pożegnał go mówiąc ze musi jeszcze komuś pomóc bo obiecał to. Min pożegnał go przepraszając.
CZYTASZ
Out of Duty // ᵐᶤᶰˢᵘᶰᵍ ⁺ ˢᵉᵘᶰᵍʲᶤᶰ
FanficHyunjin swoimi dłońmi usiłował przetrzymać drobną sylwetkę Seugmina. Gdyby tylko jego ręce mogły uchronić go przed nienawiścią, którą młodszy na co dzień doświadczał. Dla chłopaka takiego jak Jisung, którego powierzchownie można uznać za niedojrzałe...