Changbin był zaniepokojony sytuacją swojego przyjaciela, ale to nie jemu było to wszystko oceniać. W końcu Hyunjin jest dorosłym mężczyzna i sam decyduje za siebie. Mimo, że są rzeczy których jako starszy może dopilnować to w tym momencie czuł się trochę bezsilny. Gdy przyszedł do szkoły usiadł obok Jisunga na lekcji, pozostawiając Felixa wraz z Hyunjinem w jednej ławce. Zmusił ich do siedzenia wspólnie, zrobił to celowo bo bardzo chciał aby się pogodzili i aby ich związek nie był dla Hyunjina czymś złym jak dotąd. Nie liczył na wiele a na samą akceptację.
O dziwo Felix i Hyunjin szybko złapali podobne flow i zaczęli ze sobą rozmawiać. Hyunjin poczynił pierwsze kroki i dość nieśmiało wypytywał go o różne szczegóły związane z jego życiem i tym jak przyjechał do Korei i jak wyglądały jego początku z nauką tutaj, ponieważ nie znał go jeszcze wtedy na tyle. Potem temat zszedł na związek z Changbinem, i tak starszy zadowolony, że udało mu się zintegrować przyjaciół posłał odwracającemu się w ławce Felixowi w jego stronę oczko i szeroki uśmiech.
Po zajęciach porozmawiał chwilę ze swoim nowym chłopakiem i umówili się, że spotkają się wieczorem na zakupy, które Felix tak uwielbiał. Była to forma prezentu jaki Bin chciał dać młodszemu i mimo, że nie miał jak zaoferować mu pieniężnych rzeczy, to miał nadzieję, że samo towarzystwo i pomoc w wyborze będzie młodszemu starczyło.
Po tym gdy rozdzielili się, pojechał na desce do skateparku pojeździć trochę, Felix miał dodatkowe zajęcia więc nie mogli się zobaczyć od razu po szkole, po paru ćwiczeniach podjechał pod sklep i kupił sobie puszkę napoju energetycznego. Zaraz podjechał do domu i usiadł z bratem, aby pomoc mu trochę w lekcjach. W momencie gdy poczuł wibracje swojego telefonu od razu wręcz zerwał się aby odczytać wiadomość od piegusa.
☆ – CHANGBIN & FELIX – ★
Piegusek ♡
Hej binnie<3 o której się widzimy na zakupach?
Binnie<3
Mi to obojętne, może być po twoich zajęciach
Piegusek ♡
okej
tylko ubierz się ładniej, okej?
Bo pójdziemy kupić ci sukienkę
więc pójdziemy do markowych butików
aby moja dama na bal była bogata
Binnie<3
dobra
chwila co-
ale ty wiesz, że ja żartowałem? XD
Piegusek ♡
czy ty mnie testujesz?? wiesz ile mi zajęło wymyślanie aby rodzice się zgodzili abym mógł wziąć "koleżankę" ze szkoły jako moja partnerkę na ten bal???
Binnie<3
:0000
o kurwa
XDDDDDD
okejjj
nie testuje cię kochanie
CZYTASZ
Out of Duty // ᵐᶤᶰˢᵘᶰᵍ ⁺ ˢᵉᵘᶰᵍʲᶤᶰ
FanficHyunjin swoimi dłońmi usiłował przetrzymać drobną sylwetkę Seugmina. Gdyby tylko jego ręce mogły uchronić go przed nienawiścią, którą młodszy na co dzień doświadczał. Dla chłopaka takiego jak Jisung, którego powierzchownie można uznać za niedojrzałe...