☆ - 13 - ★

291 18 1
                                    

     Seungmin jak praktycznie każdy dzień spędzał na nauce i swoim samorozwoju, rodzice wpoili mu to już jako jego główny priorytet, a do tego zmuszali. Już od najmłodszych lat był do tego przyzwyczajany, więc kiedy brunet robił sobie tylko chwilę przerwy już zaczynał czuć wyrzuty sumienia, że marnuje ten czas.

     Ten dzień też taki miał być — chłopak miał poświecić kolejny wolny dzień od szkoły na naukę. Po jakimś czasie kiedy usłyszał głos swojej mamy, która woła na obiad, odłożył na chwilę książki i zszedł na dół. Szczerze to nie lubił spędzać czasu na wspólnym posiłku z rodzicami, wkurzały go bardzo tematy które głownie jego ojciec poruszał, dlatego też ostatnio zdecydowanie zaczął mniej jeść wymijając się, że wraca po prostu do nauki.

     Kiedy już wszyscy usiedli do stołu tym razem także nie mogło obejść się bez komentarzy jego rodziców, które jak zawsze czepiały się chłopaka. "Mógłbyś bardziej się postarać", "a córka sąsiadów ma lepsze wyniki", "Musisz się więcej uczyć aby dostać się na studia". Te słowa za każdym razem bardzo go bolały, zastanawiał się kiedy w końcu będzie idealny dla swoich rodziców, bo przecież tak bardzo się stara i chciałby dostać z ich strony choć odrobinę miłości, a nie ciągle słowa "Mógłbyś" czy "Musisz".

     Z jednej strony chciałby spełnić ich wymagania, a z drugiej coraz bardziej traci siłę i chęci na to wszystko, tym bardziej, że ojciec wyładowuje całą swoją złość na swoim jedynym dziecku. Seungmin znosi to już od pierwszych lat szkoły.

     Tym razem po prostu coś w nim pękło, kiedy słyszał kolejny raz jak to mało się stara i jest niewdzięcznym dzieckiem. Zaczął się kłócić z ojcem, ostatni raz kiedy doszło do takiej sprzeczki było jeszcze w momencie kiedy chłopak chodził do gimnazjum i przechodził mały okres buntu. Tak samo jak wtedy tak i teraz ojciec Seungmina uciszył go po prostu siłą fizyczną.

A matka?

     Matka siedziała tylko cicho przy stole i przyglądała się temu wszystkiemu bo sama nie potrafiła się sprzeciwić ojcu, ale ona była taka sama jak on w oczach Mina.

     Chłopak uciekł z jadalni do swojego pokoju i zaczął pakować swoje najbardziej potrzebne rzeczy, które musiał mieć ma jutro. Wyciągnął telefon i w akcie swojej desperacji napisał do człowieka, któremu ostatnio jako jedynemu ufa.

☆ – HYUNJIN & SEUNGMIN – ★

Kim Seungmin

Cześć Hyunjin

Wiem, że to głupie co teraz napisze:")

Ale jesteś aktualnie moją ostatnia deska ratunku

Proszę odpisz.. trzęsę się..

Hwang Hyunjin

jejuu :((

Seungmin co się dzieje

mów

Kim Seungmin

Jest źle..

I mam prośbę, ale czuję się jak debil pisząc o tym

Hwang Hyunjin

jezu dajesz :(( jak tylko ci mogę pomoc to mów..

chciałbym wiedzieć co się stało

Out of Duty // ᵐᶤᶰˢᵘᶰᵍ ⁺ ˢᵉᵘᶰᵍʲᶤᶰOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz