W poniedziałek podczas lekcji języka angielskiego, nauczycielka zwróciła uwagę Changbinowi który jak zwykle nie uważał i spędzał ten czas na przeglądaniu sociali w telefonie myśląc, że jest incognito i nikt go nie widzi.
Po dzwonku na przerwę dość poirytowana tym buntowniczym zachowaniem chłopca podeszła do niego i poprosiła go na chwilę do klasy. Przypomniała mu, że jeśli nie poprawi dwa sprawdziany na co najmniej 4 to nie przejdzie do następnej klasy. Jako, że Changbin ostatnimi czasy bardzo olewał naukę przedmiotów które mu nie odpowiadają i uważa je za bezsensowne, to ma teraz duże problemy z niektórymi i nie wiadomo czy w ogóle ukończy szkołę. Jedynie koreański i sztuka oraz historia były lekcjami na których zawsze uważał i miał same 5 a nawet 6.
Jednym z przedmiotów z którymi Changbin miał problem był zdecydowanie angielski. Nie był w stanie się nauczyć na tyle szybko słownictwa czy gramatyki, a że został mu niecały miesiąc to był naprawdę w dupie. Podczas rozmowy z nauczycielką ta ustaliła warunek i został uświadomiony, że albo zacznie się uczyć i nadrobi zaległości albo będzie musiał powtarzać trzecią klasę. Oczywiste było to, że mężczyzna nie miał zamiaru kiblować kolejny rok szkolny, albo raczej nie chciał również przez samą myśl, że miałby chodzić do klasy albo z Felixem albo z Jisungiem.
Gdy wyszedł z sali stwierdził, że już mu się nie chce siedzieć dłużej w szkole skoro i tak musi się zastanowić jak ogarnąć wszystkie braki w dzienniku. Wrócił do swojego mieszkania i pierwszą myślą jaka przyszła mu do głowy to napisanie do Hyunjina.
☆ - CHANGBIN & HYUNJIN - ★
DarkLord
Hyunjin
Mam sprawę
Hyunjin♡
noo?
DarkLord
Bo grozi mi szmata z angielskiego
jesteś w stanie mi pomóc? XD
wiesz tak na dwa tylko
Hyunjin♡
hmm, myślę, że nie jestem dobrym nauczycielem
może lepiej Seungmina zapytaj? on radzi sobie z wszystkiego
DarkLord
Myślisz, że będzie chciał mi pomóc?
Hyunjin♡
Tak, jest bardzo miły, na pewno ci pomoże ^^
DarkLord
W takim razie ufam Ci, że tak będzie
☆ - CHANGBIN & SEUNGMIN - ★
Seo Changbin
hej Seungmin, mam słabą sytuację z angielskiego, czy mogę liczyć na twoja pomoc?
Kim Seungmin
Hej, zależy z czego dokładniej potrzebujesz tej pomocy.
CZYTASZ
Out of Duty // ᵐᶤᶰˢᵘᶰᵍ ⁺ ˢᵉᵘᶰᵍʲᶤᶰ
Fiksi PenggemarHyunjin swoimi dłońmi usiłował przetrzymać drobną sylwetkę Seugmina. Gdyby tylko jego ręce mogły uchronić go przed nienawiścią, którą młodszy na co dzień doświadczał. Dla chłopaka takiego jak Jisung, którego powierzchownie można uznać za niedojrzałe...