İyi okumalar..
Adımlarımı yere değil de havada atıyordum sanki..
Denizin kıyısında gösterişli büyük sarayda birbirinden ünlü insanların bulunduğu yerdeydik.Anlaşmamızda az konuşup insanlardan uzak durmam vardı.
Kalbim ve beynim arasında kopukluk vardı.Bir köşede oturup şaraplarını yudumlayanlar , kahkaha atıp, dasn edenler...Ben seni içimde ki sesle bile konuşamıyordum, çoktan beni terk etmişti...
Gece bittiğinde aracın içinde sessizce giderken...
Şoföre durmasını söyledim. Köşeye çekip dururken."Nereye " dedi Aras (siyah kelebek)
"Bugün beni tek bırak .." dedim arabadan inerken..
" Bi yanlış yaparsan.." derken..
"Biliyorum "diyerek kapıyı sertçe kapadım..
Gittiğim yer belliydi. Acı nefesimi çekerken gözyaşlarım süzüldü..
Çenemi sıktım ..
O yoktu ..
O gitmişti.
Ama ben neden geldim, buraya..
Ne bulmayı umuyordum..Ağlamayacaktım.Henüz değil...
Merdivenleri çıktım yavaşça , havuza bir tebessüm ederek.
Çantama anahtarı aramaya başladım. Titren ellerim kapıyı zorla da olsa açarken...
Salona doğru geçtim. Her yer beyaz çarşafla örtülmüştü..
Sanki o yok olunca her şey yok olmuştu.Karnımda ki ağrı yukarıya doğru çıkarken.Üst kata çıkarak kapıyı açtım.Acılı bir merhaba dedim.Banyoya giderek.Kapısını araladım.Küvete uzunca baktım. Zorla çıkarak. Diğer taraflara geçtim. Onun odasına tekrar girdiğimde duvarlar boştu , resimler, çerçeveler, tablolar, kitaplar..
Ona ait hiçbirşey kalmamıştı. Tek birşey hariç.Tablonun arkasında ki cennetin olduğu yer..
Tek bir fotoğraf karesi , siyah beyaz ...
Bizim fotoğrafımızdı.Gözlerimi huzurla kapattım. Arkamda duran yatak bana neden yabancı geliyordu..
Ellerimle gözyaşlarımı sildim. Çerçeveyi elime alırken yere bir kağıt parçası düştü. Alıp okurken..
Tek birşey yazıyordu..."Uyku ben olsam , mutlulukta.." diyordu.
Geriye doğru adımlarken. Yatağın kenarına oturdum. Uyuyan içimde ki kızı hissetmeye çalıştım.
Atilla nerdesin?♥♡♥♡♡♥♥♥♡♥♡♥♡♡♥♡♥♡♡♥♡♡
Eğer bir seçim yapamasaydım..
Hayat benim yerime bir seçim yapacaktı.
Ve ben; Sırf kıskançlık uğruna bencillik yapmıştım.
Hayat şimdi iki şeyi elimden almıştı...
Onu ve ailemi..
Yatağa uzanıp , gözyaşlarımı bıraktım. Onun kokusunu alır gibiydim.
Bu duyguyu hissetikçe kendimi dünyada ki en yanlız kişi hissediyordum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sol yanım > 3 serisi< Cennetin Meleği
RomanceKim cennetin meleğine kafa tutabilir? İnanılmaz bir geri dönüş .. Adeta yeniden küllerinden doğan bu kız .! Sizce ne kadar ileri gidebilir? Şimdi herkez dönme dolab için biletlerini aldıysa.. Yerlerinizi alın ve sıkı tutunun çünkü olanlar sizi tepe...