17~ Ev

17 7 6
                                    

İyi okumalar♥♥♥

4 saat sonra ....

Arabada en sonundan çıkıp yoluma yürüyerek devam etmeye karar verdim.Hiç durmaksızın   yoluma devam ederken aklımda tek bir yer vardı. Oraya ikna olmuş şekilde yürümeye devam edereken, bir nevi kendimi çaresiz ve boş hissediyordum. Yine kendime engel olmamıştım.
Haklı olsam da , gitmem dogru değildi. Benim onun yanına gidişim ya kaçışı yada sonunu getirecekti. İlk  aklımda olan yerlere baktım .Ama yoktu. Pes etmek üzereyken ev geldi..
Durmaksızın oraya doğru gitmeye başladım. Düşünmesi bile beni heyecanlanmama neden oluyordu.  Yol bitmek bilmezken , ben pes etmeye niyetsiz şekilde yürüyordum. Saatler sonra eve vardığımda  hala bıraktığı gibi görmek canımı yakmıştı, umudum kırılarak  bahçeye doğru gitmeye başladım. Hüzünlü bir iç çekerek  bahçede etrafa bakındım.Sanırım onu asla bulamayacaktım..
Daha  1 saat öncesinden  onun hayalini kurarken , şimdi yalnızlığım sarmıştı beni.Gökyüzüne bakıp gözlerimi kapadım, hemen yüzü geldi gözlerimin önüne  bir tebessüm edip açarken. Onun olduğu cama kaydı gözüm. Perde hafif aralıktı , bıraktığım gibiydi. Oraya öylece bakarken...
Bir anda gözlerime inanamadım.Bir gölge belirdi...
Gözükmesiyle yok olması bir olmuştu. Bir an durdum  umudum yine yerine geldi. Büyük bir hevesle kapıya giderken durdum.
"Ya o değilse.?" Dedim kendime.
Sonra o gölge geldi aklıma, oydu emindim...
Yavaşça  pencereyi aralayıp eve girdim.
Çok sessizdi...
Elime bir vazo alarak. Yukarıya doğru çıkmaya başladım.
Korku ,mutluluk karışımı bir duygu içerisindeyken.Bir anda olduğum yerde durdum.Bir gıcırtı sesi duymuştum, sonra ise kapı sesi geldi ardından. Yavaşça gerilerken. Bir an durdum.
Gerçekten  bu kadar yakınken vazmıgeçiyordum.?
Tekrar yukarı çıkmaya başladım, merdivenler bitmişti.Ve artık yukardaydım.
Onun odasının kapısına yaklaştığımda ise, duyduğum şeyin ne olduğuna emin olmak için derin nefes almadan  bekledim.  Başımı kapıdan içeri uzattıp sesin sahibini aradım.  Ben oradaya bakarken ışığın odaya vurmasıyla arkamada ki gölgeyi farkettim.

"Bugün ölmek için güzel bir  gün , belkide çok şanslı olmalıyım."

Sol yanım > 3  serisi<  Cennetin MeleğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin