16~Son gün

25 8 11
                                    

İyi okumalar♥♥♥♥

Gece boyunca  aralıksız  şekilde  arabayı sürerken uyku beni kendine çekiyordu.Yanımda ki telefon her saat başı çalışasa da açmamıştım.Hisettiğim ,gördüğüm ve duyduğum herşey beni gerçeğe daha çok yaklaştırıyordu ve ona...

Gece yerini gündüze bırakırken..
Ben artık yorgunluktan arabayı durdurup sağa çekerek biraz dinlenmeye çalıştım.
Gözlerimi kapamaml aklıma aleyna geldi.
Ne.güzeldi o gelinliğin ne çok yakışmıştı ona.
Ama sonra o gözler geldi
Yorumlayamadan  bitmişti..

Gün ağırırken gözlerim acıya acıya etrafa baktım.Derin nefes alıp verirken.Kendime şimdi napacağım dedim.
Ama yorum yapamadım , daha doğrusu anlamsızca başımı sallamakla yetindim.Telefona bakarken kimi arayacağımı düşünüyordum.
Ama
Kimseyi arayamazdım..
"Aptal" dedim ellerimi başıma koyarak
Bencilliğimin bedelini ödeyen bi aptaldım.Geriye bakınca  üzen şeyler de  ışık saçmaya başladı.  Kafam çok karışıktı, herşey bütün gerçeği ile yüzüme vuruyordu.Ben düşünürken telefona gelen mesajla olduğum yerde irktim.Elime alıp bakarken onlardan gelen  mesajı okumaya başladım.

"Seni bulduğumda bize yaşamak için yalvaracaksın, nazlı! "

Telefon elimde çalmaya başlarken camdan fırlatarak sinirimi yenmeye çalıştım.

Şimdi  tam noktaydım, içimde ki melodi bitmiş ve gülümsemeyi bırakmıştım. Uzaklaşmak ve yakın arasında kalırken. Onun gelip bulması umuduyla gözlerimi kapadım.Ve gülümseyerek"Bul beni " dedim.Ama o gülümsememi dolduran şey gözlerimden akan  pişmanlık doldurmuştu.

Sol yanım > 3  serisi<  Cennetin MeleğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin