10~Psikopat

30 8 5
                                    

İyi okumalar...

Gün bitmek üzereydi..
Aleyna ile vedalaşıp evlere dağılmıştık.Kendi evine davet etsede o siyah kelebeği görecek yüzüm yoktu.Hayatta en son görmek istediğim kişiydi.
Ben evde fazla kalmadan , hazırlanıp kulübe gitmiştim. Kulübher zaman ki gibi kalabalıktı.Kendimi barmen'in olduğu tarafa atarak bir kaç kadeh birşeyler içmeye başladım. Otururken gelen geçeni seyrediyordum. Giyinişleri, konuşmaları, makyajları ile oldukça herkezdikkat çekiciydi. Merdivenlerden inen bir kız dikkatimi çekti. Uzun sarı saçları ile yana atarken..

"Kahretsin.." dedim

Önüme dönerek beni görmemiş olmasını diledim..
Ama bu çabam boşunaydı.Hemen yan tarafıma oturarak..

"Barmen sert birşeyler ver."dedi.

Bir an yüz yüze gelince o garip sessizliklerden biri oldu.İkimizde konuşmadık. Önünde ki bardağından bir yudum alarak bana döndü...

"Nasılsın , nazlı. Uzun zamandır ortalıkta yoksun?" Dedi sarı cadı.

" Yoğunum , işlerim falan.." diyecekken sözümü kesti..

"Ah, evet bir yanda çiçekcilik , bir yandan da kulüb ile ilgilenmek..." diye bana gönderme yaparken, yanımıza gelen mert ile ayağı kalktım.
""Zaten bi o eksti"" dedim içimden

"Nazlı..." deyince mert..

Olduğum yerde durup bekledim..
Yanıma gelerek..

"Hala bana o akşam için kızgın olduğunu söyleme."derken..

"Seninle olan zerre birşeye bir duygu barındırmıyorum. !" Dedim ve yakından ayrılırken yine önüme keserek..

"Gerçekten böyle mi , gerçekten hissettiğin bu mu? " derken ona anlamaz şekilde baktım..
O ise..

"Tamam peki sorumu değiştireyim.
Sana uzatılan eli tutmaya mı korkuyorsun?
Yoksa önceden uzatılan ele mi kırgınsın yada aşık? " dediğinde.
Bir an düşündüm önce ki ben olsam, buna cevap veremez ve korkaklık yapardım. Ama şimdi...

"Ne öncesi ne yenisi'ne verecek bir elim yok " dedim.

Birbirimize bakarekn verdiğim cevaptan hoşnut olmamış ki defneye el ederek yanına çağırdı. Defne yanına geldiğinde...

"Saygılar cennetin meleği "dediğinde, yine bir yerlede düğüm olmuştum. Onlar giderken...

Yine gecenin yanıp sönen ışıkları ile kalakalmıştım..
Ne yapmaktan korkuyordum?
O yokken başkasına mı aşık olmayı, yoksa..

"Sil , herşeyi sil.." derken kendime..

"Yoğun bir gece "dedi siyah kelebek.

"Evet , öyle. " dedim

"İyi misin? " dediğinde .

"Evet , iyiyim." Dedim

Herkezin kullandığı yapmacık gülüşmele ve cümlelerimle , cevap verirken...

"Çok kötü bir yalancısın."dedi

"Efendim.." derken.

"O geri gelirse kurtuluşu yok , ya o ölecek ya da ben ." Derken.

"Kimse ölmek zorunda değil. " dedim.

Ama o ise..

"Hayır , zorunda." Dedi.

Atilla yakalanırsa ömür boyu hapse girecekti,
yakalanmasada bu ruhi psikopat onu öldürecekti...
Ama o atilladan önce ölmezse....!

Sol yanım > 3  serisi<  Cennetin MeleğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin