İyi okumalar....
Yol boyunca söyledikleri kafamda döndü durdu,"ya o ölecek , yada ben ..".
Saat 03:21' idi.
Kulüpten yeni çıkmıştım. Aleyna bir yandan düğün işleri ile uğraşırken bir yandan da bu psikopat'la uğraşıyordum.Aleyna'nın neden hala onu bu kadar sevdiğini anlam veremiyordum!
Eve geçip gözlerimi kaparken aklımda tek şey dolanıyordu,"ondan önce ben ölmezsem.."♡♥♡♥♡♥♡♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♡♡♡♡♥♡
Sabah kahvaltı yaparken aleyna'nın düğün davetyesine göz gezdirdim. Açıkçası pek ilgili olduğum söylenemezdi. Aklım hala gecede kalmıştı.Bunları düşünmek bana aynaya bakma iç gücüsü getirdi..
Aynada ki kız, gerçekten bunu istiyor muydun?
Hala onun geri gelebileceğine mi inanıyorsun..?
"Hayır, saçmalık. " dedim.
Sonra o tanıdık yarayı gördüm. Aynada..
Karşındakini değerini bilemeden gitmesine göz yummanın pişmanlığı...Elime sert bir cisim alıp fırlatacakken..
"Sakın bana o güzelim aynayı kıracağını söyleme..." derken içeri girene baktım. Siyah kelebekti.
"Senin ne işin .." dicekken..
"Kendini sev, o kadar güzelsin ki.."derken elleriyle saçlarımı geriye doğru attı.
"Bırak..." diyerek onu geri ittim.
"Sana burda ne iş aradığını soruyorum, nasıl evime girebiliyorsun?"dedimde.
Anahtarı eliyle sallayarak gösterdi.
"Seninle uğraşacak kadar yoğun bir gece geçirdim , işimiz var hazırlan. "Dedi.
"Daha kahvaltı mı bitirmedim."derken.
"10 dakka "diyerek evden çıktı...
"Allahın belasısın , git ağzını burnunu kır yani.."derken
Kafasını kapıdan uzatarak...
"Bana mı dedin."dedi
"Yokşey, kendime diyorum."diye bir yalan daha atmıştım.
"İyi ."diyerek. Evden çıktığında , apar topar yukarı çıkıp hazırlanmaya başladım. Arabayala yolda giderke pek fazla konuşmamıştık. Beni yanında götürmesinin amacı da
Akşam büyük bir parti olacağından, aleyna'yada süpriz için eb sevdiği şeylerden alacaktı. En yakın arkadaşı ben olduğum için beni kurban olarak seçmişti. Birkaç birşey alarak evlerine dönerken..."Umarım , beğenir "dedi
"Beğenir"diye tekrar ederken..
Arabayı köşeye park ederek , bekledi..
"Al şunu .."derken..
Elindeki zarfı alıp içine baktım.
"Ama daha maaş günüme var , bu ne ?" Dedim
"Bu seni bi süre idare eder ,şu pasaport'uda al"derken.
"Ne pasaport'u, ne idare etmesi.!"
"Gidiyorsun.."dedi.
Olduğum yerde gülereken..
"Sen şaka mısın, ne gitmesi !"dedim
"Düğünden önce bu ülkeyi terk ediceksin" dedi.
Arabadan inerken kolunu tuttum.
"Neden gidiyorum."dedim..
Bir sebebi olmalıydı, sebebsiz yere beni kovamazdı..
"Anlat noldu, neden gidiyorum."
"Sen kiminle konuştuğun'un farkında değilsin sanırım..."derken
"Sende kiminle konuştuğun'un farkında değilsin sanırım "dedim.
Hâlâ elime pasaportu vermeye çalışırken..
"Kusura bakma hiçbir yere gitmiyorum "dedim.
Sanırım konuşmamız da sesler yükseldiği için çalışanlar hep bize bakıyordu. Aradan aleyna gözükünce..
Ona dönerek"Bakalım aleyna nasıl karşılayacak cevabını. "Dedim gülerek.
O ise kolumu sıkarak.
"Tek kelime edersen, bitersin.." dedi
Aleyna gelerek..
"Bi sıkıntı mı var ,noldu " dedi.
İkisine bakarken başımı öne eğerek dişlerimi sıktım.Sesimi sakın tutmaya çalışarak..
"Aleyna ben bi süreliğine burada olmayacağım."dedim.
Gerçek sebep ne olduğunu öğrenmeden girmeyecektim .Ama sanırım bazı şeylere için gitmek ,kalmaktan daha kolay olabilirdi. Belki bana gerçekten iyi gelebilirdi.
Aleyna 'nın parmaklarını kolumda hissedince kafamdakileri sildim.."Gerçekten gitmek istiyor musun?
Neden ama .."dediKısa bir an düşündüm..
"Burası bana iyi gelmiyor "demeyi tercih ettim.
Onun kollarından ayrılırken içim buruktu.Yalan söylemek istemiyordum , ama mecbur kalmıştım. Ona sarılarak yanağına bir öpücük kondurdum.O ise eliyle öptüğüm yeri silerek başını çevirdi.
Gitmek gerçekten bu kadar zor muydu?
Belki borçlu kalacaktık birbirimize , ya da sadece ben borçlu kalacaktım..Belki gidişim bana yeni şeyler keşfetmeme neden olacaktı.
Yeni bir fırsat.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sol yanım > 3 serisi< Cennetin Meleği
RomanceKim cennetin meleğine kafa tutabilir? İnanılmaz bir geri dönüş .. Adeta yeniden küllerinden doğan bu kız .! Sizce ne kadar ileri gidebilir? Şimdi herkez dönme dolab için biletlerini aldıysa.. Yerlerinizi alın ve sıkı tutunun çünkü olanlar sizi tepe...