21~Anı;Kelebek

15 7 12
                                    

İyi okumalar♥♡♥♡

İnsan neden bazı anıları Özler biliyor musunuz?
-  Çünkü kendini  hep oraya ait görür

İkimizde kısa bir an durduktan sonra ona tek  cevap vermeden. Ayaga kalkıp kendi odama gittim. Kendimi ağlamamak için çok zor tutuyordum. Hazırlanıp kütüphaneye gitmeye hazırlanırken.

Aleyna..

" Bende senle geliyorum " dedi

"Ama konser "derken..

Elinde ki bilet'e su dökerek

"Ya bak görüyor musun kaza işte"
Dedi.

Ve gülmeye başladı.  Ben ise gülüşümü zor sakladım..
Kütüphaneye giderken, sorular sorarak  beni boğmuştu.

"Ne kadar durcaz,çok mu  sürer mi ..."

Sandığın gibi sıkıcı değil kütüphane  artık şöle davranmayı  bırak .Sonunda kütüphaneye vardığımızdam , ben  danışmaya giderken..
Aleyna  çoktan kitapların içine girmişti,sanırım o kadar kötü olmazdı.
Samimi şekilde  kafamı salladım.
Sandalyeye oturarak  kitapların kodlarını bilgisayara kaydederken.
Aleyna'nın yanıma gelmesiyle ona  baktım , elinde sayamayacağım'dan fazla kitabı görünce...

"Aleyna bunlar ne.!"Dedim gülerek.

"Kitap "dedi.

"Farkındayım ama bu kadarını  napıcaksın?."

"Okumak için" derken...
"Çok mu fazla?" dedi .

Gülerek "Biraz "dedim.
Cevap vermezken...

"Dört tane seç içinden , diğerlerinide sonra okursun.." dedimde..
"Yok ya .." deyip aldıklarını raflara geri götürmeye giderken.... Sadece keyifsizce omuz silkmekle  yetindim.
O arada kapıdan giren  bi kız dikkatimi cekmişti. Kız içeri bakarkn bir iç çektiğimi farkettin...
Tam bilgisayara dönüyorum ki   birinin telefonu çalmaya başlamıştı. Bütün herkez  kafalarını kaldırmış olduğu yere bakarken..
Benim  sadece gözümden bir yaş  akarak  önüme bakarak işime devam ettim.

Anı;şuan o adı hatırlayamıyorum ama içimden dudkalarıma kadar yükselen bir his var.
Tıpta ki adı ise "kelebekler"

Sol yanım > 3  serisi<  Cennetin MeleğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin