*17

2.2K 121 1
                                    


"Alkışlamalar, bakışmalar... Vay be sanki sen seviyorsun da ben nefret ediyorum bu adamdan. Ha Eda?" diyerek yanıma geldi Ceren. Etraftaki insanları umursamadan bana söylenmeye başladı Belli ki ona dokunan bir şeyler olmuş. "Arkadaşım olarak bağrıma bastığım sen ama ihanet eden de sen. Boşa dememişler kardeşler kalleş olmuş diye. Dokuzuncu sınıftan beri onu sevdiğimi biliyorsun! Neden yaptın bunu? Neden? "

"Be-n bir şey yapmadım Ceren. Hiçbir şey bilmiyorum. Öğrenmek için geldim buraya." diyerek yanına gittim. Sinirli de olsa beni dinleyeceğini biliyordum. "Grupta sorduğumda söyleseydin cevap verirdim zaten. Anon partide bir şeyler olmuş dedi. Sorduğumda da cevap vermedi. Size sordum cevaplamadınız. Tek bildiğim Serkan ve benimle ilgisi olduğuydu. Ben de ona sormaya geldim." 

"Sana inanmıyorum." derken gözünden bir yaş dökülmüştü. Sarı saçlarını geriye atarak "Kafamı toplamam gerek. Bir süre yalnız kalmalıyım."

"Gerek yok, ben buradayım. Sormak istediğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz hanımlar." diyerek olaya girmişti Serkan. İkimiz de o burada değil gibi konuşmuştuk ve bunun farkında bile değildik. "Dün partide neler oldu da benim kardeşimi böyle ağlatıyor?" dedim.

"Önemli bir şey değildi. Galiba hanımefendi çok duygusal." diyerek gülümsedi. Kalbim sanki daha hızlı atmaya başlamıştı. "Neler oldu!?" dedim. 

"Partide içmiş birkaç densiz kızlar hakkında konuşmaya başladı. Bel altına indiğinde onları uyardım fakat durmadılar. Ben de hadlerini bildirdim. Bunda bir şey var mı?" diyerek iki elini kaldırdı.

"O kız kimdi? Onu da söylesene." dedi Ceren ağlamaklı sesiyle.

"Eda Yıldız diye birisiydi. Projeden hatırladığım kadarıyla sen o kız olmalısın." diyerek elini uzattı. Elini sıktığımda "Tanıştığımıza sevindim. Kim olsa aynısını yapardı." dedi ve ardına bakmadan uzaklaştı.

"Gördün işte bir şey yok. Zaten olamaz da." diyerek Ceren'e sarılmaya yeltendim. "Hayır." diyerek tersledi. "O öylesine bir kavga değildi. Kızlar hisseder, Eda. Orada bu konu çok öncesinde başlamıştı. Serkan onları uyardı fakat konu sana gelince ortalığı ayağa kaldırdı. Ben olayı gördüm. Bu öylesine bir şey değildi."

"Sen sırf kıskançlığın yüzünden bizden vaz mı geçiyorsun? Onca zamandan! Adam yapması gerekeni yapmış. Her ne kadar ona hislerin de olsa...  ya gerçekten anlayamıyorum. Onda varsa bende yok biliyorsun. Zaten onda da yok. İnsanlık görevini yapmış ama sen bir erkek için arkadaşını hatta kardeşim dediğin insanı satıyorsun. Bu saatten sonra ben de yokum. Git ve tek başına kafanı dinle!" diye bağırdım. O kadar sinirlenmiştim ki istemediğim sözler söylemiştim. Ama hak etmişti. Omuz atarak oradan ayrıldım. Kızların yanına gitmeliydim.

ANONİM #EDSER -Texting-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin