*31

1.8K 97 2
                                    

Kızlardan da onay aldıktan sonra güzel bir intikam planı yapmaya başladım. Önce sosyal medyaya yayılan videonun uzun olanını bulmam gerekiyordu çünkü yayılan kısım sadece Serkan'ın Cenk'e vurduğu kısım. İnsanların bundan anladığı da Serkan'la benim birlikte olduğum ve Cenk'in bunu kendine yediremeyip kavga çıkartması oldu. Olayın aslını kanıtlamak içi o videoya ihtiyacım vardı. Elimde Cenk'e karşı kullanabileceğim birkaç koz vardı bu yüzden ona mesaj attım.

Eda: Cenk (23.13)

Boş İnsan: Eda (23.16)

Eda: Nasılsın? (23.16)

Boş İnsan: İyiyim sen (23.17)

Eda: Kötüyüm (23.17)

Eda: Bugün olanlar için üzgünüm. (23.17)

Eda: Canın yanıyor mu? (23.17)

Boş İnsan: Hayır o pisliğin vurmasıyla benim canım yanmaz (23.19)

Boş İnsan: Ama senin onun tarafını tutman... (23.20)

Eda: Sen Ceren'leydin başka ne yapabilirdim ki? (23.21)

Boş İnsan: Bak benimle oynama (23.22)

Boş İnsan: Ne yaptığını anlayamıyorum (23.22)

Eda: Anlamayacak bir şey yok Ceren'in canını yakmak için Serkan'la buluştum ama belli ki o benim daha çok canımı yaktı (23.23)

Boş İnsan: Ne demek istiyorsun? (23.23)

Eda: Sana dair hislerimin bittiğini mi düşünüyorsun bu kadar kısa zamanda!? (23.25)

Eda: Bunu bir daha yapma sakın (23.25)

Boş İnsan: Sen o laflar yayıldıktan sonra benim ne halde olduğumu düşündün mü? (23.25)

Eda: O olayı ben çıkartmadım ki (23.27)

Eda: Serkan'ı hiç sevmediğimi biliyorsun (23.27)

Boş İnsan: Sen de benim Ceren'i sevmediğimi biliyorsun (23.28)

Eda: O karaktersizi sevmediğini biliyorum zaten ama yanında durman bile beni rahatsız ediyor (23.28)

Boş İnsan: Eğer hala benim sevdiğim kadınsan ondan intikam almak istersin (23.29)

Eda: Kesinlikle (23.29)

Boş İnsan: Sana seve seve yardım ederim ama biliyorsun bir sıfata sahip olmam gerek (23.30)

Eda: Sen o sıfattan hiç düşmedin ki (23.31)

Eda: Her zaman kalbimdeydin biliyorsun (23.32)

Boş İnsan: O zaman yarın öğle yemeğinde gel de planımı dinle (23.32)

Eda: Ben planımı çoktan yaptım (23.33)

Eda: İntikam için biraz daha onun yanında kalman gerekiyor miden kaldırır mı? (23.34)

Boş İnsan: Eğer seninki Serkan'ın yanında kalmayı kaldırabilecekse (23.34)

Boş İnsan: Ama yarın molada eski yerimizde buluşalım seni özledim (23.25)

Eda: Seni seviyorum (23.28)

Boş İnsan: Seni seviyorum (23.28)

Görüldü.

ANONİM #EDSER -Texting-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin