ÜÇ SİLAHŞÖRLER
Eda: Kızlar görür görmez Serkan'a haber verdim ama bilin bakalım o ne dedi? (07.30)
Melek: Ne dedi? (07.31)
Eda: Bu mevzuyu bildiğini söyledi. Bana söylememiş. İnanabiliyor musunuz!? (07.31)
Melek: Nasıl ya!? Acaba Engin de biliyor muydu? (07.31)
Eda: Belki de sırf bunu ortaya çıkartmak için yanıma yanaştı. O partideki kavgayı çıkarttı. Zaten sevmiyordu Cenk'i. Onu yıkmak için beni kullandı. Olabilir mi böyle bir şey? @figen sen söyle olabilir mi? (07.32)
Figen: Sakin olun (07.32)
Figen: Biz zaten bu erkeklerin ne halt olduğunu biliyoruz. Engin'i de Cenk'i de Serkan'ı da ayrı bir olay. Eğer Serkan böyle bir şey yapmışsa ödetiriz ama emin olmamız lazım. (07.32)
Eda: Nasıl olacak o? (07.32)
Figen: Şu konuşmanızı at bir bana (07.33)
Eda bir resim gönderdi.
Figen: Tamam işte yardım istemiş. Satışı basmak istiyor. Ona yardım edeceğiz. (07.34)
Melek: Nasıl? (07.34)
Figen: Partide satış yapacaktır. Onu basacağız. Ama yapacağından emin olmanın tek yolu var. Birileri alıcı gibi davranacak. (07.35)
Eda: Kim böyle bir şey yapar ki? (07.35)
Figen: Ondan nefret eden birileri... (07.36)
Melek: Eda senin Ceren'den alacağın bir ses kaydı vardı o ne oldu? Onu kullanabiliriiz (07.37)
Eda: Evet, işte bu! Siz harikasınız kızlar. (07.37)
Eda: Ceren'in bana bugün ses kaydını atması gerekiyor. O zaman attıktan sonra gidip onlara Cenk'in iğrenç düşüncelerini dinletiriz ve onlar da plana dahil olur. Daha sonra yakalatırız. (07.38)
Figen: Aynen öyle. Sen Serkan'a plana dahil olduğunu yaz. Durumu da anlat. (07.38)
Eda: Ben yapmasam? (07.38)
Figen: Aynı taraftayız ve planımız için bize yardım edebilecek tek kişi o. Onun sözünü dinleyeceği tek kişi de sen. (07.39)
Melek: Ben onun seni sevdiğine eminim. O gözler sevmediği birisine bu şekilde bakamaz. Yani seni kullanmadı. Bana güven. (07.39)
Eda: Tamam yazıyorum ama sırf plan için. (07.39)
Görüldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM #EDSER -Texting-
Fanfiction15.07.2020 Anonim: Selam, bugün okulda çok güzel görünüyordun. (01.54) Anonim: Muhtemelen uyuyordun ve görmedin. Sabah için günaydın. (03.57) İşte bizim hikayemiz böyle başlamıştı. Yanlış sevgili seçimi, doğru arkadaş seçimime mağlup olmuş ve beni...