"Bak senin kim olduğunu gerçekten bilmiyorum. Muhtemelen okulda dolanırken gördüğüm herhangi birisin fakat ben senin için öyle değilmişim. Bunun farkındayım. O yüzden otur da beni neden bu kadar önemsediğini ve ne gibi bir sorunun olduğunu çözelim." diyerek bankı gösterdim. İtiraz etmeden oturdu. "Bana mesajlarında Cenk'le neden ayrıldığını biliyorum demiştin. Onunla çok sakin ayrılmadığımızı biliyorum. Okulda olanlardan dolayı içimde hala ona karşı bir öfke var fakat hiçbirimiz yanlış bir şey yapmadık. En azından kimseden sakladığımız bir şey yok. Bu yüzden o engin bilgilerini benimle paylaşır ve ilişkim hakkında aydınlatırsan çok memnun olacağım."
"Sen Serkan'la olayların çıkana kadar benim için onun proje yaptığı bir kızdın. Zararsızdın. Ta ki o partiye kadar." diyerek telefonunu çıkardı. Biraz karıştırdıktan sonra galerideki videonun başlat tuşuna basarak olayların nasıl geliştiğini gösterdi. Serkan, Ahmet ve yanında birkaç kişi daha oturmuş erkek muhabbeti yapıyorlardı. Ne dedikleri tam anlaşılmasa da birkaç kelime bile ne dediklerini anlamama yetiyordu. Serkan dediği gibi onları uyarmış ve daha düzgün konuşmalarını söylemişti fakat pek umursamadılar. Serkan da çok takmadı. Ta ki birinin ağzından Eda'yı duyana kadar. Bunun anlamı neydi?
"Yani?" dedim ciddiyetsiz bir tavırla. "O yapması gerekeni yapmış. Eğer oradakileri rezil etmek istersen partide büyük bir şov hazırlarım."
"Eda, lütfen aptalı oynama. Serkan'ın seni önemsediği bel-" diyemeden sözünü kestim. "O benim arkadaşım ve arkadaşlar birbirlerini önemser."
"Her neyse zaten onun hoşlanacağı bir tip değilsin. Bu aralar aramızın bozuk olması ve sosyal medyada yapılan yakıştırmaların onu sana çektiğini düşünüyorum. Bu çekimi ben engellersem sana daha çok yakınlaşabilir fakat bunu sen yaparsan bana geri döner." diyerek sırıttı. "Asıl kaderine."
"Peki bunu neden yapacakmışım?" diyerek tek kaşımı kaldırdım.
"Cenk'le neden ayrıldığın ortaya çıkmasın diye. Biliyorsun okul gazetesinde çalışıyorum ve seni rezil edebilecek güce sahibim." diyerek içindeki egoisti ortaya çıkardı.
"Benim de arkamın pek sağlam olduğu bilinen bir gerçektir." diyerek göz kırptım. "Hem Cenk'le ayrılmamın gizli bir sebebi yok. Bana yaptıklarını hepiniz biliyorsunuz."
"Seni tüm okulunun önünde rezil etmesi mi sebep? Ben gerçek sebepten bahsediyorum." diyerek gülümsedi. "Yani bilirsin erkekler genelde kadınların karşısında beyinlerini değil başka bir yerlerini çalıştırırlar. O raddeye geldiğinde ağızlarından laf almak çok kolaydır. Özellikle de Cenk'ten."
"Onların ağızları-" diyemeden eliyle dur işareti yaptı. Elinde o gün söylediklerinin ses kaydı vardı. Kaydı başlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM #EDSER -Texting-
Fanfiction15.07.2020 Anonim: Selam, bugün okulda çok güzel görünüyordun. (01.54) Anonim: Muhtemelen uyuyordun ve görmedin. Sabah için günaydın. (03.57) İşte bizim hikayemiz böyle başlamıştı. Yanlış sevgili seçimi, doğru arkadaş seçimime mağlup olmuş ve beni...