*27

1.9K 122 5
                                    


Çıkış zilinin çalmasıyla kalbim küt küt atmaya başlamıştı. Bazı zamanlar daha hızlı atıyor ve ben bunun sebebini bir türlü anlayamıyordum. Garip. Kızları beklemeden bahçeye indim. İşte Bolat oradaydı. Her zamanki masasında arkadaşlarıyla oturuyordu. Benim kapıdan çıktığımı gördüğünde arkadaşlarıyla vedalaşıp yanıma geldi. 

"Beklettiysem kusura bakma." dedim mahcup bir şekilde. Gülümseyerek -gamzesi çıkmıştı- "Sorun değil." diye mırıldandı. "Hadi gidelim mi?"

"Nereye gideceğiz?"diye sorduğumda bir şey demeden arabasına doğru ilerlemeye başladı. Ben de peşinden gittim. Arabada ufak imalar dışında sadece müzik dinleyip dans etmiştik. Aslında kibar ve eğlenceli birisiydi. Ceren'in anlattığı gibi kötü çocuk havası sezmemiştim. 

Sarı saçları, hoş duran kasları ve sert yüz hatlarıyla aslında 10/10'luk bir çocuktu. Bana da -yani tanımadığı bir insana bile- çok iyi davranıyordu. Hayır kesinlikle Ceren yanılmış olmalıydı. İyi birisiydi. En azından kafeye gidene kadar ben öyle düşünüyordum.

Arkadaşlar bu bir texting olduğu için daha çok mesaj kısımlarını yazmak istiyorum. Bu tarz yerleri üstünkörü yazıyorum. Bence hem kolay okunabilirliği hem de textingten uzaklaşmaması için daha iyi fakat sizin düşünceleriniz neler?

Zaten yakında normal bir hikaye de yayınlayacağım.

ANONİM #EDSER -Texting-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin