*16

2.2K 116 1
                                    

Anonime görüldü attıktan sonra hışımla yerimden kalkıp gardırobumdan spor kıyafetlerimi aramaya başlamıştım. Elime ilk geleni giymek istesem de anonimi göreceğim aklıma geldiğinde güzel ve özenli giyinmeyi tercih ettim. Bu da bana 20 dakikaya mal olmuştu. Beyaz bir taytın üzerine beyaz gri çizgilerle donatılmış spor atleti giymiştim. Mataramı da alıp koşu yoluna doğru yürümeye başladım. 

Dünkü parti ile alakalı farklı senaryolar üreterek yolda gidiyordum ki onu görmüştüm, Serkan Bolat'ı. Gördüğümde kalbimin neden teklediğini anlamamıştım. Nedense onu nerede görsem bu başıma geliyordu. Mideme kramplar giriyor, yaklaştıkça kalbim hızlanıyordu. Her neyse, bu mevzu onunla alakalıydı. Hem biraz konuşmuşluğumuz da vardı. Bu yüzden ona sormaya karar verdim. 

Basket sahasına doğru ilerlerken onu incelemeye başladım. Üzerinde beyaz bir spor atleti altındaysa siyah basket şortu vardı. Bu kombini beyaz Air foce ile tamamlamayı seçmişti. 

Kararlı adımlarla ona doğru yürürken mükemmel bir üçlük attığı gözümden kaçmamıştı. Tezahürat yapan tayfanın yanına geldiğimde alkışlara ben de katıldım. Göz göze geldiğimizde gülümseyerek atletini çıkartmıştı. Kafamı başka bir yöne çevirdim. Yanımdaki kıza "Ne zaman mola verecekler?" diye sordum. "Birazdan verirler herhalde." yanıtını alınca bir basket maçı izlemenin çok da kötü bir fikir olmayacağını düşünmüştüm ta ki Ceren'in sinirli bakışlarını görene kadar.

ANONİM #EDSER -Texting-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin