Кук си мислеше ,че като остави идеята да престои в главата му, всичко ще му се изясни и че ще е готов ,но нищо от това не стана. Е направеше ли го ,нямаше връщане назад .
Въздъхна за последно и махна килимчето от пода в стаята си . Пред него се разкри познатият правоъгълник, изрязан в пода . Момчето повдигна "капака" и видя стълбите ,по които миналия път спринтираше .
Ето ,че отново се намираше пред вратата с кръглите "дръжки". От опит вече знаеше ,че трябва да вложи сила ,за да отвори. Влезе вътре и видя компютрите от миналия път ,само че този път не отне толкова време ,за да дойде някой.
Щом влезе ,го сграбчиха две горили ,различни от миналия път. Тях ги бяха уволнили ,заради гафа с бутнатия компютър и това, че момче наполовина размера им , избяга .
Кук почна да се дърпа и да ръмжи ,но без никакъв ефект. Те го заведоха в някакво вътрешно помещение ,изглежда офисът на шефа им.
Всичко бе в бял и черен мрамор в тази стаичка ,която човек отвън би помислил за килер. Срещу вратата беше бюрото ,а зад него стол с кожена тапицерия. Кук почна да оглежда всичко като малко дете и почти забрави ,че от двете му страни има по един великан, държащ го подмишницата.
Коженият стол,който досега беше с гръб се обърна и там се намери не друг , а дебелият мъж от миналия път или Банг Шихьок.
- Пак ли ти ,хубавецо? - попита с ирония възрастният мъж.
- Не ,това е злият ми брат близнак .
Единият от пазачите почти се разхили на това ,но се сдържа.
- Май си по-устат вече,а ? Момчета. - той направи лек жест като махна с ръка.
Единият от тези,които държаха Кук понечи да го удари ,но той се изкрещя в последната секунда :
-Чакай!- момчето погледна мъжа зад бюрото - На ваше място не бих го правил.Това накара дебелият да се усмихне:
- И защо не ?- Посинените идоли не са добре за имиджа.
Сега вече другият се смееше:
- Ти? Идол? Последният път като проверих беше свиркаджия .Това доста нарани Кук. Та той го направи само веднъж ,откъде знаеше този ?
- Затвори си плювалника ,не съм искал да го правя. Ще чуеш ли сделката ,която имам или не?
DU LIEST GERADE
sex slave
FanfictionВ кпоп индустрията е всеизвестно че на идолите не им е позволено да са във връзки ,тъй като едва ли не ще са по-малко атрактивни. Но и тези идоли са хора и си имат нужди. А това което никой освен те самите и шефовете им знаят, е как тези нужди биват...