*Ретроспекция*
Тъкмо след като Джънкук се бе събудил ,стопаните на къщата го бяха начакулили. За да го оставят да си почине ,му заделиха стая ,тъй като живееха в огромно пространство.Етсествено първото което Кук направи, когато го оставиха сам ,бе да порърси изход. Както се предполага на прозорците имаше решетки ,все пак щеше да е твърде просто.
Момчето почна да тършува из стаята за някаква вентилационна система или нещо подобно. След като обърна цялата стая нагоре с краката, най-накрая откри, че е адски разсеян.
През цялото време бе стъпвал върху това ,което търсеше. Под краката му се намираше капак ,сакато покрит с някакво килимче. Куки се плесна по челото.
- Голям съм тъпак...- той повдигна килимчето и видя как ламинатът е отрязан в квадратна форма - Тези обаче са по-заплеснати и от мен- усмихна се и повдигна капака .
Пред него се откри едно стълбище ,което водеше надолу. Кук леко се поколеба ,но реши да слезе все пак долу можеше да има нещо като авариен изход пък и по-зле нямаше на къде да стане...или поне така си мислеше..
Вече слязъл долу ,нямаше накъде да върви освен напред ,затова продължи по единствения коридор пред себе си. Вървя докато не стигна нещо като портал-две стоманени врати с колело на едната ,така че щом то се завърти вртатите да се отворят.
Бе доста тежко ,но в крайна сметка тренировките се отплатиха на момчето и той успя да го завърти и да отвори портала.Пред него се разкри огромна стая ,подобна на лаборатория пълна с компютри. На най-големия най-отпред той разпозна своя снимка с текст до нея:
Група:BTS
Сексуалност: Всички членове-бисексуални
Предпочитания : Няма
Текущ задоволител: Джон Джънкук
Пол: мъж
Възраст : 19 години
Сексуалност: Гей
Снимка:
-Подяволите откъде са извадили тази грозна снимка...и от къде знаят че съм гей?!- Куки продължаваше да недоумява какво по-точно се случваше и защо на него.Той се завъртя за да огледа и другите екрани около себе си. На тях пишеше почти същите неща ,но на някои места имаше снимки на момичета, тъй като някои групи бяха хетеро.
-Тези хора не са нормални..- продължаваше да се оглежда насам натам ,когато се сети за какво всъщност беше дошъл.
Кук забеляза врата с надпис " Изход" и моментално широка усмивка си намери място на лицето му. Той тръгна към нея,натисна бравата и тъкмо щеше да отвори вратата, когато нечия ръка го спря...
-----------------------------------------------------------
хейо мейо завърнах се💪😎
VOUS LISEZ
sex slave
FanfictionВ кпоп индустрията е всеизвестно че на идолите не им е позволено да са във връзки ,тъй като едва ли не ще са по-малко атрактивни. Но и тези идоли са хора и си имат нужди. А това което никой освен те самите и шефовете им знаят, е как тези нужди биват...