Глава 5

201 24 5
                                    

След като вечерята свърши, на Куки му бе дошло малко в повече и затова влезе да си вземе душ.

Като никога бе спокойно и момчето си помисли че другите са легнали да спят затова и не заключи вратата като влезе в банята. Той свали кърпата от себе си и пусна водата. Стичащата се по тялото му течна топлина го успокояваше и отпускаше.

Неусетно той започна да си пее "see you again". Това си му беше навик още от малък и беше задобрял много. Точно докато малкия се раздаваше под душа обаче , в банята реши да нахълта Намджун.

-Олее съжалявам,не знаех че си вътре!- направи се на изненадан Намджун.Джънкук от своя страна се стресна и моментално се покри с хавлията.

-Н-няма нищо ..сега излез-засраменият Кук не знаеше как да отреагира ,само се надяваше Джун да не е чул изпълнението му и да не е видял нищо от мокрото му тяло.

- Между другото пееш мноого яко- Лидерът се бе решил да продължи независимо че вече бе изгонен ,а и гледката на мокрия Джънкук изобщо не бе за изпускане
- Наистина може да станеш идол като нас,ами хубав си ,имаш талант нищо друго не ти трябва!

- Ти не чу ли какво ти казах! Разкарай се от тук! - По-малкото момче вече бе доста засрамено и импулсивно се развика- И как не си знаел че съм тук ,но си ме чул да пея?

- Виж бебчо има някои неща които трябва да си останат тайна...тялото ти не е едно от тях- с тези думи Намджун смъкна кърпата ,която Кук така старателно прикрепяше досега като го остави гол пред себе си. Очевидно много му хареса уплашеното и голо момче в банята и започна да се приближава .

- Още една крачка и ще целунеш пода!- Кук започна да говори заплашително, бе се решил повече да не се дава на никого от тези хора.

Това обаче не спря Намджун.Той продължи да се приближава до малкия ,като го оглеждаше от глава до пети. Тъкмо сложи ръцете си от двете му страни, когато малчото го избута силно и той наистина целуна пода. Лидерът остана шокиран от станалото.

- Изобщо не се шегувам ,така че излез!-Намджун гледаше все така шокирано малкото момче,което му бе надвило- Нямам намерение да се бия ,но ако продължиш така ,ще съжаляваш!- това бяха последните думи на разярения вече Кук ,който когато поискаше можеше много добре да използва оформеното си тяло.

Намджун видя че няма да може да му надвие затова само излезе от банята с мазна усмивка. На Джънкук обаче адреналинът му бе дошъл в повече и след като това свърши той отново пророни няколко сълзи и отиде да заключи вратата.

След като Джун излезе от банята и с тази своя самодоволна усмивка той се запъти към стаята си без да знае ,че Джин който наблюдаваше зад ъгъла бе чул почти всичко и бе видял колко доволно е излязъл рапърът от стаята.

Нещо в него сякаш отново се преобърна. Въртяха се толкова мисли в главата му затова как момчето в което бе влюбен ,току що бе избрало някакъв новодошъл дребосък пред него. Че на него никога не бе поглеждал по този начин.

Трябваше обаче да е силен ,защото животът щеше да е пълен с трудности и не можеше да циври като тийнейджърка всеки път. Все пак момчето не бе виновно че са го докарали тук насила.

След дълго размишляване и салфетки пълни със сълзи и сополи Сокджин се реши че като най-голям трябва да е разумен и че ще помага на това момче по време на престоя му...доколкото е възможно.

Куки вече се бе изкъпал и тръгна към стаята си. За негов още по-голям късмет обаче вратите навсякъде бяха еднакви. Той влезе ..и веднага съжали че го е направил.

Стаята не бе неговата ,а тази на Юнги. Рапърът си слушаше музика ,но веднага след като видя по-малкото момче до вратата се ококори. Срещу него стоеше малката им играчка ,която бе само с кърпа около кръста и капки вода стичащи се по изкусителното му тяло.

sex slaveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora