Глава 26

82 7 0
                                    

На другата сутрин ,докато Кук спеше се почука но вратата му. Първоначално се уплаши ,че може да са мъжете от вчера ,но после се сети ,че няма да дойдат от там още по-малко ще чукат преди да влязат .

Разтърка очите си и отиде да види кой е решил да се прави на забавен . Отвори и видя шест ухилени до уши момчета.

- О колега ! - намигна му Джин.

- М?- не разбра Кук ,защото още беше наполовина заспал.

- Това ще е най-секси колегата досега .- подхвърли Тае и огледа по-малкото момче от глава до пети.

Кук проследи погледа му и се усети ,че и излязъл без да си облече тениска .

- Млъквай ,така спя...не схванах защо има събрание в стаята ми ?

- Много си бавен .- направи се на отчаян Юнги - дойдохме да поздравим своя колега - натърти той

Чак сега му светна за какво са дошли всички и на лицето му мигновено засия широка усмивка . Значи планът бе проработил .

- Нямаме думи ,с които да ти се отблагодарим ,зайо. - прозвуча сладкия глас на Джимин.

Той пристъпи и прегърна момчето пред себе си. Кук от своя страна също прегърна по-голямото момче ,а  веднага след това беше време за групова прегръдка .

В центъра не беше друг ,а момчето ,което винаги гледаше отстрани и което винаги беше само. Това момче за пръв път в живота си почувства какво е да имаш приятели .

Отделиха се от прегръдката и Техьонг смело пристъпи към Кук . Хвана лицето му в шепи :

- Всеки път ме изумяваш все повече.

Взираше се в очите му , а Кук се изчерви целия . Другите момчета усетиха ,че не са желани вече в стаята и с подсвирквания напуснаха  .

Кук междувременно продължаваше да се черви и не забелязваше нищо от случващото се.

- С какво ? -успя най-накрая да зададе въпроса си.

- С това колко красив си...отвън и отвътре. И как всеки път ме караш да се влюбвам все повече...

Джънкук вече щеше да припадне от напрежението ,което чувстваше. Знаеше какво следва ,но не бе сигурен ,че е готов.

Това ,което той не знаеше ,бе че тази сутрин Шихьок бе накарал момчетата да си изберат дали да продължат като група в тази компания с Кук или да намерят друга . Врората алтернатива беше много примамлива ,но момчетата намериха уловката.
Те бяха избрали да са с този тартор за продуцент,но да спасят момчето  което се бе пожертвало за тях. Така за да се спасят едни други, сега всички бяха в групата.

sex slaveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang