Глава 18

176 18 6
                                    

Облекчение.
Това изпитаха двамата любовници ,след като за тяхно голямо очудване никой нищо не ги пита. Това обаче не значеше ,че другите бяха в неведение. Юнги бе достатъчно голяма порта да изпее всичко ,но и достатъчно добър приятел да заплаши другите да си затварят устите ,за да не ги притесняват.

След закуска всички се разпръснаха . Кук тъкмо бе свършил с решаването на създадения му от Техьонг проблем и излизаше от банята. Отправи се към стаята си и тъкмо преди да влезе някой го хвана за ръка и го поведе към друга стая.

-Хей! Какво по-

-Тихо дребен! -Хосок изшътка на по-малкия, след което му се усмихна.

Най-после стигнаха и рапъра затвори вратата след себе си и я заключи. Това вече малко притесни Кук.

- Защо ме доведе тук,какво е толкова спешно ?

- Помниш какво поиска от мен вечерта, нали?

- Аа..ъъ относно това..знаеш, че бях пиян нали?

- Знам..няма да правя това... ти ще го направиш.

- Моля?!- малкият много добре беше чул ,ала не му се искаше да е чул правилно.

- Чу ме. Започвай.- Хоби посочи колана си.

- Пф...накарай ме.- изпуфтя Кук ,знаейки че физически е по-силен от хьонга си.

- Направи каквото се иска от теб ,защото ако извикам тези ,които отговарят за теб ти е бегла представата какво ще се случи.

Ето в този миг Джънкук разбра ,че както и да се съпротивлява ,колкото и да е силен всичко зависеше от желанията на шестте момчета ,на които трябваше да служи. Ако те го искаха ,нямаше измъкване. Чак сега разбра какво са имали в предвид ,че се смиляват над него. Можели са да извикат хората от под стаята му и още като тях още на мига ,в който ги е ядосал.

- Аз..н-не съм правил такова нещо досега.- затрепери леко той ,опитвайки се да спечели съжаление.

- Няма нищо ,ще се учиш в движение пък и не падаш от марс със сигурност си гледал порно.

- Ще пробвам.- изпелтечи Кук ,докато заставаше на колене .

- Така те искам.- Хосок погледна малкия с желание и удоволствие още преди да е почнал.

Време беше тъмнокоското да приложи каквото беше гледал на лаптопа си. Започна да разкопчава колана на панталона на по-големия. След това и ципа. Ето че и панталонът му вече бе на земята. Останаха само боксерките.

sex slaveحيث تعيش القصص. اكتشف الآن