Глава 23

73 9 3
                                    

Отново трябваше да ходят до студиото ,все пак имаше доста работа около новите песни ,които щяха съвсем скоро да излязат. Всички се приготвяха да тръгват като преди това закусиха .

Джимин и Юнги седяха един до друг. Джимин най-после беше пуснал косата си и я беше сресал. На всички им беше чудно как така се държат сякаш нищо не е станало.

- Вие май сте се сдобрили?- подхвърли Хоби докато дъвчеше зърнената си закуска.

-Нещо такова.- каза Юнги спокойно ,след което погледна Джимин и му намигна игриво. По-малкият се усмихна, опитвайки да изглежда естествено ,но накрая се изчерви.

Джин и Намджун се спогледаха притеснено. Много се надяваха да не са се сдобрили като тях двамата. Ако продължаваха така ,щяха да ги изхвърлят от компанията.

Нали Кук беше там за това- да ги задоволява ,за да не ходят едни при други. Не им беше позволено. Какво щяха да си помислят всички фенове за тях? Щяха да са погнусени.

И все пак...Кук може и да можеше да ги задоволи сексуално ,но те нямаха нужда само от безчувствен секс. Имаха нужда от любов ,утеха и подкрепа. А когато прекарваш толкова много време с някого, или ти става като семейство ,или се влюбваш в него или и двете.

Този път нямаше караници - Кук знаеше,че трябва да отиде с тях в студиото ,пък и нямаше нищо по-добро за правене.Миналият му опит за бягство не завърши добре и се увери ,че може да се измъкне само с хитрост .

Стигнаха в студиото . Този път имаше още един човек ,който слушаше Кук зад стъклото. Той изглеждаше познат. След като изпя, каквото му бяха дали излезе да чуе мнението на вокалния експерт и на ..който и да беше другият.

Тъкмо отвори вратата ,когато единият от зрителите му се обърна. Кук се вцепени. Гледаше онзи в очите и той го гледаше. Тръпки побиха гърба на момчето и той избяга като каза, че трябва да отиде да пие вода .Изтича покрай другите и влезе в тоалетната.

- Ще кажеш ,че е на 60 и има проблеми с простата.- ухили се Юнги.

- Откъде знаеш ,че не го е напънало лайното ?- ухили се и Сокджин.

Другите също се засмяха. На Тае обаче не му беше смешно. Беше видял изражението на по-малкия преди да влезе в тоалетната . Не му се вярваше ,че някой би бил толкова уплашен ,че му се пикае.

sex slaveOnde histórias criam vida. Descubra agora