Наистина интересна сутрин се очертаваше.
Юнги и Джимин спяха прегърнати. По-точно Джимин беше прегърнал Юнги и бе положил глава на гърдите му ,а той лежеше по гръб и едната му ръка бе под другото момче така че да може да е вплетена в косата му.
Джимин се събуди пръв като едва успяваше да отвори очите си . Докато още не бе избистрил погледа си, усети приятен аромат. Познат аромат. Не му обърна внимание докато не се протегна и не видя че не бе сам в леглото.
Изправи се уплашен и видя ,че този който най-малко искаше да види точно сега бе спал до него ,а може би дори да беше правил други неща.
Гордостта му бе наранена ,а това тук бе като подигравка с всичко. Не искаше това да продължава и секунда повече затова започна да разтърсва още спящото момче:- Юнги ,ставай тъпако и обяснявай ! Какво подяволите правиш тук ?!- повиши тон той и грубо бутна другия по рамото.
Юнги от своя страна не знаеше на кой свят е и се ококори. След това видя кой го бута и затвори болезнено клепачи. Сега трябваше да се обяснява . Мразеше да го прави ,но ако имаше един човек на този свят ,на когото дължеше обяснение това беше Джимин.
- Никому нищо. - сви рамене рапъра и се отви.
- Стига ме мота, сериозен съм и ми дължиш обяснение или не, чакай, не ми казвай нищо ,само ми плати и си тръгвай ,като курва ще съм ти благодарен! - крещеше Джимин ,а очите му вече бяха влажни.
Юнги погледна надолу виновно. Тези думи се забиха като нож в сърцето му.
- Снощи се беше напил и ти помогнах да се качиш ,нищо повече. Не бих си позволил да се възползвам от теб.
- Така ли?..Аз пък си мислех че курвите сме за това?! - уязвимостта от вчера вече бе изчезнала и на нейно място се появи злоба.
- Чим...не говори така. Аз..съжалявам, наистина, не исках да кажа това .- Юнги се опита да приближи по-малкото момче ,но то се отдръпна назад.
- А какво искаше да кажеш, а?
- ОБИЧАМ ТЕ! - изкрещя Юнги с цяло гърло.
- Моля?
- Чу ме.
- Не ,не ,не. Не може да говориш такива неща и после да кажеш...това. Махай се.
Това определено не бе реакцията ,която Юнги очакваше след такова признание. Нямаше да остави нещата така.
BINABASA MO ANG
sex slave
FanfictionВ кпоп индустрията е всеизвестно че на идолите не им е позволено да са във връзки ,тъй като едва ли не ще са по-малко атрактивни. Но и тези идоли са хора и си имат нужди. А това което никой освен те самите и шефовете им знаят, е как тези нужди биват...