Концертът на идолите тъкмо бе свършил и всички бяха уморени, беше наистина уморително но си заслужаваше времето с техните фенове. Всички се бяха нахвърляли на трите дивана в голямата стая на жилището им. Щяха да си разказвaт как са се чувствали (това бе нещо като техен ритуал) и бяха подредени по възраст в кръгче. Първият от тях се казваше Сокджин (псевдоним-Джин) той бе най-голям, на 25 и се водеше "красавеца на групата" както и той сам се определяше, но често го майтапеха че е твърде самоуверен.
Той често правеше тъпи шеги на които сам си се смееше. Следващото момче се казваше Юнги(псевдоним-Шуга) (24).
Той беше един от рапърите и беше познат на всички като този дето все му се спи,беше доста сериозен и съркастичен. До Шуга беше и следващият рапър -Хосок(псевдоним-Джей-Хоуп)(23).
Той представяше себе си като надеждата на всички и беше напълно прав(той бе един от танцьорите и затова помагаше на другите да научат хореографиите). Енергията на това момче нямаше край -той постоянно бе весел и правеше тъпотии. Следваше и последният рапър на групата , а именно Намджун (псевдоним -рап монстър или накратко РМ)(23) .
Намджун бе лидерът на групата и принципно бе много сериозен , отговорен и интелигентен. Той знаеше английски перфектно и заради това говореше най-много на интервютата им. Следваше вокалист с тънко гласче за което често отнасяше подигравки а именно Джимин(той не използва псевдоним)(22).
Джимин бе едно от макнетата но се държеше като възрастен тъй като се грижеше за всички и когато се стигнеше до работа той бе перфектен-бе един от танцьорите и можеше да прави най-различни номера,но също и бе брилянтен вокалист. Джимин бе известен с плочките си и физическата си форма. И накрая стигнахме до макнето Техьонг (псевдоним-Ви)(22).
Той също бе вокалист но неговият глас бе изненадващо дълбок и понякога дрезгав,несъотвестващ на сладурчето което всъщност беше. През повечето време никой не разбираше какво му минава през главата ,защото се държеше много странно. Като изключим това той бе изключително мил с феновете. Беше може би втория "красавец на групата".
-Такааа, нека започнем с Джин тъй като е най-голям -започна Намджун
-Добре,но първо може ли да кажа една шега, за която се сетих?..обещавам ще се напикаете!-попита Джин с надеждата този път да бъде изслушан
-Не!-извикаха Намджун,Хосок и Юнги в един глас,докато Ви изобщо не им обръщаше внимание
-Ем хубаво аз пък ще я кажа -Отвърна Джин без да му пука дали другите искат да го слушат
-Оф почва се..-измърмори Юнги
-Чук чук?- Джин бе адски доволен от себе си
-Отворено е !- на Юнги му бе писнало от тези шеги
Джимин се разсмя със сладкото си гласче ,Хосок огласи цялото жилище с хиленето си,а Тае не се сдържа :
-Ооооо Джин хьонг е затапееен!
Най-големия ги погледна отегчено и разочаровано и реши да продължи сериозно. Говореха си цяла вечер за концерта ,но след това някой реши да отклони темата. Всички обичаха работата си, но все пак бяха хора и искаха да отпуснат малко.
- Чух че скоро ще ни докарат новото агънце.-заговори с усмивка Хосок
-За какво говориш?- недоумяваше невинния Тае който все не им разбираше намеците
- Говори за новото момче ,което ще дойде да ни задоволи.- бе изнендващо че Джимин и Ви бяха на една възраст
- Значи ще бъде момче а- подхилна се Намджун
- От доста време не беше идвало момче , замалко да забравя че съм би- обади се Юнги с лукава усмивка ,каквато само той можеше да си лепне..
ESTÁS LEYENDO
sex slave
FanficВ кпоп индустрията е всеизвестно че на идолите не им е позволено да са във връзки ,тъй като едва ли не ще са по-малко атрактивни. Но и тези идоли са хора и си имат нужди. А това което никой освен те самите и шефовете им знаят, е как тези нужди биват...