•8•

7.4K 189 8
                                    

O čtyři dny později

Vstala jsem kolem sedmé a seběhla schody div nesrazila všechny co šli pomalým ospalím tempem dolů.

Všichni se na mě dívali jako na silence, ale já je nevnímala. Vytáhla jsem kafe a k němu si ukrojila kus buchty, kterou jsem včera pekla.

Nikdo se mi dal nevěnoval. Od doby co Kyle někam odjel se ani jeden z jeho kamarádů neodvážil mi něco říct.

Jack mi teď připadal jako mladší bráška, ačkoli je starší jak já. Vždycky, když se něco stalo tak se mě zastal a tak to ostatní nechaly být.

Do dneška...

Odpoledne...

Už je zase čas se vrátit. Byla jsem si zaběhat. Ulice mi už nepřipadaly tak dlouhé ani neznámé. Začala jsem si zvykat. Jenže potom zase půjdu k Renovi.

Jak vlastně bude reagovat na tohle vše? Nechala jsem všechny podobné myšlenky projít hlavou během toho co mě hladil protivítr, jak jsem rychle běžela.

Vrátila jsem se k vile a uvnitř slyšela smích...hodně smíchu. Už ve dveřích jsem si všimla několika lahví od alkoholu, jak se prázdné válí na zemi.

Kluci seděli v obýváku okolo stolu, na kterém byla nějaká holka co se tam před nima kroutila jen v lehkých, úplých šatičkách.

Všichni kluci tam na ní čumeli a div neslintali. Překvapilo mě, když jsem mezi nimi zahlédla i Jacka.

Pořád ale nevipadal na opile jako ostatní. Pohled všech se přesunul na mě. Rychle jsem se vydala nahoru po schodech.

Za mnou jsem uslyšela kroky a smích. Bála jsem se otočit a tak jsem ještě přidala abych už byla v pokoji.

Chtěla jsem se schoulit do klubíčka a dívat se na film než se Kyle vrátí. Dneska večer by měl přijet z jednání ve vedlejším městě. Dost jsem se divila, když mi řekl, že se to netýká mafie.

"Notaaaak kočko neutíkej mi!" Ozval se za mnou hlas podle kterého jsem poznala, že jde o Zikkiho.

Už jsem sahal po klíče když mě za ruku otočil a přitlačil ke zdi. Z jeho dechu byl cítit alkohol...spousta alkoholu.

Najednou se jeho rty ocitly na mích. Zhnuseně jsem ho odstrčila a začala mu nadávat co si sakra myslí.

Jenže se naštval. Opilost s ním nejspíš dělala hodně a tak mi dal facku.

Tvar mě začala štípat a do očí se mi draly slzi. Už zase brečím. Už zase...

Znova mě začal líbat. Co to sním sakra je. Po chvíli jsem vzdala moje neúspěšné pokusy o vyproštění z jeho sevření.

Myslím, že vím o co mu jde. Když jsem se přestala bránit popadl mě za zápěstí a táhla ke dveřím od pokoje ve kterém jsem ještě nikdy nebyla.

V uličce jich bylo několik. Kluci tu taky bydleli a tak měli své pokoje.

Snažila jsem se zapřít o podlahu, ale on mě táhl dál.

Otevřel dveře a hodil mě dovnitř. Tvrdé jsem dopadla na podlahu a otočila se zase na něj. Zrovna za námi zamykal.

Otočil se ke mě. "Proč bulíš. Nejsem o nic horší než Kyle dost možná jsem j větší." Cože?! On si vážně myslí že mi jde o tohle.

Klíč položil na skříňku u dveří. Přešel ke mě a klekl si mezi mé nohy. Já už neměla dost energie na to se bránit.

Jeho sevření bylo až moc pevné. Opět mě začal líbat. Po chvíli mi do pusy vsunul jazyk a Skoumal jim ten můj.

Nevlastní bratr mafiánKde žijí příběhy. Začni objevovat