"İlk aşk "diye bir tabir vardır hani .Herkesin muhakkak bir gün yaşadığı, kime göre çocukluk kimine göre gerçek aşk. Nedir sizce ilk aşk ?
Aşk ne bilemem tam olarak ama insanın ilk gönlünü verdiği belki de bir daha hiç alamayacağı kişi olarak adlandırabilirim, "ilk aşk"ı. Her ne olursa olsun insanın en temiz en saf haliyle sevdiği zamandır, ön yargısız sever o zaman insan . Acılı deneyimlerin uzağında ,tüm kalbiyle sever. İlk kalp kırıklığını ilk sevinçlerini yaşar insan bu aşkta ...
Ne güzeldir biri için ilk olabilmek ,ilk olmaktan daha güzel bir şey varsa eğer o da ilkinin sonu olabilmektir . Ben de kitabımda "ilk aşkının başkasının sonu olmaması için çabalayan Deniz'in öyküsünü anlattım". Deniz'i öyküsü herkesin kendinden bişeyler bulabildiği , Deniz'le ağlayıp Deniz'le gülebildiği bir öykü . Bu benim ilk kitabım , kitapla ilgili hatalarımı , önerilerinizi, , düşüncelerinizi yorumlarda yapıcı bir dil olma kaidesi ile benimle paylaşırsanız çok sevinir, teşekkür ederim.
Deniz ikinci sınıfa giden küçük tatlı bir kız çocuğuydu.Okulunu arkadaşlarını çok severdi iki yakın arkadaşı vardı onlar onun için ayrı bir yer sahipti "Hande ve Sümeyra" Deniz Sümeyra ile anasınıfından arkadaştı Hande de Sümeyra 'nın komşusu bu üç kız her akşam kavga edip sabahına barışırlardı . Birbirlerinden kopamazlardı .Onların arasını bozmaya çalışan Rüya diye sinir bozucu bir kız vardı aslında bu yüzden kavga ederlerdi . Ama dedik ya başta ikinci sınıfa gidiyorlardı,çocuktu onlar.
Bizim Deniz çok atılgan ,konuşkan bir kızdı yani diğer sınıf arkadaşlarıylada arası iyiydi Melek,Mukaddes,Serap,Havvagül, Gamze,Rüya,Deniz Sönmez,Mehmet ,Murat ,Duygun,Rıfat ,Furkan,İsmail,Haydar,İkizler Rıfat ve Beratcan hepsiyle arada ufak tefek kapışmalrı olsa da sınıfca iyi geçinirlerdi.Birgün sınıf fotoğrafı çekmek için geldiler sınıfa çektiler de tabi . Zaten herşeyin sorumlusu da o fotoğtaf değil miydi?
Başladığınız tarihi yorumlarda benimle paylaşır mısınız?🙏