Gözlük

92 19 7
                                    

Birgün Deniz 'i babası göz doktoruna götürmüştü.Doktor Deniz' e gözlük kullanması gerektiğini söyledi . Bir insan ne kadar sevinebilirse Deniz de o kadar sevinmişti neden mi? Çocukça birşeydi belki ama Duygun da gözlük takıyordu beki bu bir işaretti onun için.

Çok iyi anlaşıyordu Duygun ile birlikte güzel oyunlar oynar çok eğlenirlerdi .Fakat bu kadar anlaşmalarına rağmen birbirleriyle hiç sır paylaşmazlardı.Kimbilir belki de sırları birbirleri oldukları içindir.

Çoktan üçüncü sınıfa başlamışlardı. Öğretmenleri Esma birgün sınıfa geldiğinde artık 23 Nisan provalarına başlamaları gerektiğini söyledi. Evet bu çok eğlenceli olurdu .Ama bu yıl ne yapacaklardı? Geçen yıllardaki gibi ayyıldız gösterisi ve bu yıl extra dans gösterisi evet bildiğimiz eşli dans. Öğretmen birbiriyle dans edecek öğrencileri eşlemeye başladı .Deniz Duygun ile eş olmak istiyordu.Ama kimseye birşey söyleyemezdi.Ama bir mucize oldu ve ögretmenleri Esma onları eşledi O kadar mutlu oldu ki Deniz tarifi edilemeyen bir duyguydu bu belki de o kısacık hayatındaki en mutlu anıydı. Ne diyordu şarkıda ;AŞKIN GÖZÜ KÖR MÜ ACABA
SEVİYOR SEVILMIYORSUN BOŞVER ALDIRMA kimbilebilirdi ki bu şarkının Deniz 'in gelecekteki duygularının tercümesi olacağını ?(kimse) Deniz mutluydu mutlu olmasına da mutluluğu çok da uzun sürmedi .Çünkü Esma yapamadıkları için dans gösterisini iptal etmisti bu da Deniz'i üzdü haliyle.

Gel zaman git zaman Deniz dördüncü sınıfa basladı daha fazla sevmeye başladı Duygun 'u falan derken . Birgün arkadaşı Murat ona laf arasında Duygun 'un en yakın arkadaşı Sümeyra'dan hoşlandığını söyledi .Dünyası başına yıkıldı o anda da sesini çıkarıp bişey diyemedi .İlk kalp ağrısını yaşıyordu,çok acıyordu fiziksel anlamda olmasa da çok acıyordu ,ağlayamıyordu da ...
O yıl mahalledeki arkadaşı Gamze ile baya samimiydi. Gamze ona Mehmet' i sevdiğini söyledi bu inanılmaz bişeydi çünkü böyle duyguları bir tek kendisinin hissettiğini düşünüp utanıyordu. Deniz de hiç vakit kaybetmeden Duygun 'u sevdiğini söyledi Gamze de bunu duyduktan sonra Deniz'den farksız bir durumdaydı . Artık birlikte daha da çok vakit geçirip Duygun ve Mehmet hakkında konuşuyorlardı. Derken derken zaman baya geçti dördüncü sınıfta bitti.

Yorumlarınızı paylaşmayı unutmayın🙂

ONU ONSUZ YAŞAMAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin