Çok merak ediyordum ama tedirgindim de acaba çekildiğimiz fotoğrafı paylaştı da ona mı etiketledim acaba diye düşündüm. Kızlara sordum ama onları etiketlememiş . Bakmaktan neden bu kadar korktuğunu bilmiyorum. Bu şekilde düşünürken bakmamaya karar verdim. Telefonum çaldı ,arayan sınıf arkadaşım Zehra idi ona anlattım . Bana karkmamam gerektiğini kötü bir şey olmayacağını söyledi. Haklıydı Zehra ne yapabilirdi ki en fazla ,yapmış olsabile benim bakmamam buna çare değildi.
Baktım.
Bu şarkıyı paylaşmış .Beni etketlediği gözükmüyordu ama kamüfle etmiş. Ne yapmaya çalışıyordu ?Amacı neydi ? Kafamda yine milyonlarca soru vardı. Benimle dalga geçtiğini düşünüyordum ,cevap vermeyecektim .Ben görüp cevap vermeyince "Eee" yazmış .Ben de "??" yazdım sonra aramızda şu şekilde bir diyalog geçti.
-Nasılsın?
-Nasıl olduğum seni ne kadar ilgilendiriyor ki?
-İlgilendirsin isterim .
-İsteme.
-Neden?
-Bu saate kadar ilgilendirmemiş olması başlıca bir neden zaten daha fazla neden arama.
- Baş belasısın.
-Biliyorum bitiyse güle güle.
- Bitmesin ,bitirmek için değil biseyleri başlatmak için yazdım.
-Yazmasaydın keşke bana ,yazman gereken başka biri var unutma!
- Artık yok .
- Artık olmaması biseyi değiştirmez ,bikaç gün önce eli başkasında olan birinin şimdi kalbi bende olduğuna inanamam kusura bakma .
- Neden bana karşı bu kadar ön yargılısın ? Hem ben Melis'i sevmemişim onu fark ettim
- Biliyor musun ben de istemezdim bu kadar ön yargılı olmayı ben seni dışarıdan bakıp insan zannedip sevmiştim . Sense şimdi sana aylarını veren birini sevmedim diyorsun. Söylesene bana şimdi sana neden güveneyim ? Sen sevmeyi becerememişsin bari şimdi git adamakıllı yasını tut geçen dokuz ayın hatrına.
- Ne desem inanmayacaksın belli ki .Ama şunu bil sen inansan da inanmasan da ben seni seviyorum. Senden de vazgeçmeyeceğim üstelik bunu yaparken senin gibi elim kolum bağlı oturup belki bir gün beni sever diye beklemeyeceğim senin için çabalayacağım.
-İste aramızdaki en büyük fark da bu sen beni bir amaç olarak görürsün benim için çabalamaya kalkarsın, bense sana seni sevdiğimi bildirir;susarım senin mutlu olman bana yeter diye . Ayrıca ben seni belki sever diye beklemedim hiçbir zaman bazen keşke sevseydi dediğim günler oldu sadece ben sevgime karşılık beklemedim karşılıksız sevdim ve bekledim yıllarca.
- İstediğin tabiri kullanabilirsin ,benden nefret de edebilirsin sonuna kadar haklısın . Senin beni sevmemen gayet normal sen olsam ben de sevmezdim beni bu yüzden üstüne daha fazla gelip seni üzmek istemem . Kendimi sana sevdirmeye de çalışamam buna hakkım da yok zaten ama sevgime inandırmak için elimden geleni yapacağıma emin olabilirsin ben eminim . Seni seviyorum.
Son mesajına cevap veremedim diyecek bir şeyim yoktu ,ilk defa . Ona inanmayı o kadar çok istiyordum ki ama inandıramıyordum kendimi. Bizimkilere söyledim. Onlar da sakın kanma dedi .Haklılardı da onlara inanmak zorundaydım ben Duygun için ağlandığımda onlar vardı yanımda . Duygun' a değil onlara inanmalıydım.
Bunları düşündüm tüm gün . Gece olmuştu uyuyamadım .Mesaj attı yine..
-İyi geceler.
-İyi değil geceler senin yüzünden , artık kafamı karıştırmayı bırak . Sana gelmek istediğimde kalbimin kırıkları batıp canımı acıtıyor.
- Bana gelmeni çok istiyorum bana gelmemenin nedeninin yine ben olmamda benim canımı acıtıyor. Acıtmalı da mübah bana biliyorum.
-Kime ne mübah bilmiyorum,ama ben senin yaptıklarını hak etmediğimden eminim.
-Ben de.
-Sen de eminsen daha fazla yaşatma.
-Ben daha fazla yaşa istemiyorum zaten yaşanacak bir acı varsa birlikte yaşayalım istiyorum. Benimle olmak istememeni anlıyorum ama arada bir hal hatır sormama izin ver sana biz olmaktan bahsetmeyeceğim sıradan bir arkadaşın gibi arada konuşacağım senle . Bunu çok görme ,bu şekilde seni ömür boyu bekleyebilirim.
- Bana çoktu belki de tek dilegimdi seninle arada bir de olsun konuşabilmek bu beni çok üzüyordu .Ama merak etme yaşadığımı yaşatmaya niyetim yok. Ama bu şekilde beni bekleyemeyeceginden eminim ,uzun sürmeyecek biliyorum.
Uzun sürmeyecekti biliyordum bu beni üzen şeydi ama olsun kısa bir süre de olsa hayalim gerçek olacaktı ,bu yüzden kabul etmiştim.
-Uzunluk anlayışını bilmiyorum ama ben seni sonsuza kadar seveceğim,ve bekleyeceğim.
-Buna inanmıyorum sen beni benim beklediğim kadar bile bekleyemezsin.
-Seni senden fazla bekleyeceğim.
- Beklesen senle ben biz olurduk ve seninle biz olmak kadar güzel bişey olabileceğini zannetmiyorum.
-O zaman beni kabul eder misin ?
- Ederim.
-Ama o zaman sana benim sevgilim olur musun diye teklif etmem ben.O zaman benimle evlenir misin derim.
-Tamam onunda kabul ederim.
-Bu ümitle bile sonsuza kadar bekleyebilirim.
-Görüşürüz
-Görüşürüz♥️
Ne güzelmiş onula konuşabilmek ,hayallerimden de güzel. Ama kaptırmamam gerekiyor biliyorum yarın öbür gün yine olmayacak . Ve ben de hiç olmamış gibi yaşamaya ,sevmeye devam edeceğim.