Bakıyorum olaylar çok özlenmiş .E bu bölüm onlara da gelmiş olsun...
Perşembe günü Hande , Melek ve Sümeyra ile konuşurken içimden bir dürtü ilkokul fotoğrafımızı, evet o herşeyin suçlusu olan fotoğrafı hikayemde paylaş diyordu .Bunu onlara söyledim ama nedenini açıklayamayınca mantıksızca bulup konuyu kapattık. Ama ertesi gün o dürtü hala içimde vardı dedim ki paylaşayım ne olabilir ki en fazla . Sonuçta herşey mantıkla açıklanamaz bazen de kalbimizi dinlemek gerek değil mi ?
Ama sen bide gel bunu bizimkilere anlat ,ben de uğraşmadım tabi onlara anlatmakla .Gizledim onlara ve Duygun ' a ve hatta onun arkadaşlarına da. Neyse birkaç saat durdu dedim amacına ulaştım kendimi tatmin ettim ,artık kaldırabilirdim. Kimler görmüş onu bile merak etmediğim bu gereksiz amaca bi son vermeliydim artık .Bir mesaj gelmiş dedim ona bi bakıp kaldıracaktım .Gelen mesaj Esma öğretmendendi yani ilkokul öğretmenimizden. "Nasıl da güzelsiniz ilk göz ağrısılarım ,sizi çok özledim."
Bu şekilde sohbet açıldı ve bir an içimden geldi ve dedim ki "Ne kadar güzelmişiz keşke hala öyle kalabilseydik. "Öyle kalamassınız tabi ama o halimize bi gidip yeni bir anı daha bırakabilirsiniz ". Bu konuşmanın sonu nereye mi vardı?
Okulda yani ilk okulumuzda buluşup aynı fotoğrafı tekrar çekileceğiz . Yani o fotoğraftaki herkes pazar günü oraya gelecek .Tabi bazı özel sebepleri olanlar gelemeyebilir . Ama Duygun geliyormuş hatta Duygun , Mehmet ve Rıfat'ın üç ortak arkadaşı da gelecekmiş.Bu arada Esma Hoca herkes bir arkadaşını çağırabilirsiniz dedi. Bizde acaba Sevda'yı mı çağırsak hem onun da eski okulu. Ama ben daha bunu bizimkilere söyleyemedim ki onu nasıl çağırayım. Onlara bahsetmek de çok zor olacak ama daha zor olan bişey varsa Duygun ile o kadar zaman sonra aynı ortamda bunmak canımı çok yakacakdı . Gitmeyip bir bahane bulamazdım çünkü herşey benim başımın altından çıkmıştı. Ah bu şeytan ne geliyorsa onun yüzünden. Herşeyin mantıklı bir açıklaması olmalı tabiki benim akılsız kafam . Karşı karşıya geleceğim onunla belki konuşmak zorunda kalacağım belki de gözlerinin içine bakmak.
Tüm bunlardan korkuyorum ,tiksiniyorum kendimden fakat bir yanımda onu göreceğim için deliler gibi heyecanlı . Hangi tarafım olduğunu tahmin etmişsinizdir herhalde az çok...
Napıcam şimdi ben?