"Sudah habis citernya. Panjang kan?" En. Yoshida tepukkan tangan patung tu, aku pun tepuk tangan. Nampak macam kealonenan kan?
"Sekarang ni ape?" Soalan aku membuatkan muka En. Yoshida serius balik.
"Sekarang ni... tinggal ni je." Shotgun diacukan ke arah aku. Aku tak bolhe bergerak. "1.. 2.. 3!"
Bang!!!
Mata aku tertutup tadi dibuka. Pengetua yang kena tembak. Dia cover aku. "Pengetua Park! Kenapa?"
Dia jatuh dan aku sempat sambut. "Sebab kamu dah berjaya selesaikan adik saya punya keinginan."
Dan dia meninggal dunia. "Hey hey hey... berhenti drama. Jom sambung action tadi."
Pistol tu diacukan ke arah aku. Aku dah takleh buat apa apa. "Jangan!!"
Bang!
Pistol tu tertembak bumbung. "Kau masih lagi nak berdiri, Moonbyul? Kau dah nak lenyap pun nak bangun lagi?"
Lalu, Chani menyepak belakang badan En. Yoshida dan mengikat kedua dua tangannya. "Apa kau buat ni? Kai!"
En. Yoshida terkejut tgk En. Kai dah pengsan. Macam mana Chani, Minkyu dan Sakura hidup lagi? Macam mana diorang boleh keluar? Meh sini...
Flashback...
Di ruang bilik Minkyu, aku keluarkan kertas surat tadi dari poket aku. Aku potong ikut saiz ubat stapler. Warna lantai simen, mesti ade habuk.
Warna habuk sama dgn warna ubat kokot. Aku gosok. "Aku takkan stapler mulut kau lah. Aku ade idea yg bernas."
Ada mangkuk air. Aku basahkan dan lekatkan kat bibir Minkyu. "Pe benda ni? Asal rasa tak sedap?"
"Jangan cabut sehingga aku keluar dari tempat ni. Okey?" Dia angguk. Aku keluar dan menuju ke bilik Chani.
Kena tembak dia? Aku menghampiri Chani. "Aku tembak kau tau." Last last, aku tembak bahu aku. Tak sakit sangat pun.
Darah tu aku sapukan kat lantai dan kertas surat yang ade lagi tu buat bentuk bulat dan sapukan kat lantai lagi.
Aku tampalkan kat dahi Chani dan bisik kat dia... "Kau acah acah jatuh kena tembak tau. Jangan bangun sehingga aku keluar."
Aku terus keluar dan masuk bilik Sakura. Dalam bilik ni, aku kena buat s*x dengan Sakura. Dia gila ke ape?
"Awak memang mintak dari dulu kan? Saya akan buat dgn awak." Aku bukak baju aku dan...
"Argh... sakit bahu aku." Sakura terkejut. "Awak tak ape ape?"
"Bangun jap. Saya nak buat something." Sakura bangun dan aku keluarkan air liur aku sapu kat tempat Sakura baring.
"Memang menggelikan tapi saya taknak buat s*x dgn awak." Sakura mula angguk.
"Apa saya kena buat sekarang? Takkan saya nak biar saya macam ni je?" Aku memikirkannya.
"Awak bukak sikit baju awak sampai nampak takat bahu, lepas tu serabaikan rambut awak dan balut diri awak dengan selimut ni."
Aku nak pakai balik baju aku tapi Sakura pegang lengan aku. "Bahu awak luka, ambik ni...."
Sakura koyakkan sikit baju dia dan balut luka aku. "Thank you." Aku senyum tapi Sakura terus tak pandang aku.
"Awak punya seluar..." Sakura terus tutup badan dia yang masih berbaju. Aku tgk seluar aku.
Alamak! Lupa zip seluar! Tadi Minkyu ngan Chani tak nampak sebab dioramg punya mata kena tutup. At least tk malu lah sangat. Ni pompuan!
Aku zip seluar aku dan pakai baju t-shirt aku. Dan aku keluar ke exit. Habis je Yoon Siyoon keluar...
YOU ARE READING
MOON DIARY || moonbyul✔
Mystère / ThrillerKisah silam yg lalu... Seorang gadis bernama moonbyul mati akibat batu bata hempap di kepalanya dan bergolek di tangga sekolah sehingga mati..... "Mustahillah ada citer mcm tu...mustahil!"rontak Yoon Siyoon, pelajar yg penakut. "Kau ni penakut sgtl...